Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Teczka indywidualnej pracy dziecka. Wczesne wspomaganie rozwoju. 2-latek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Teczka wczesnego wspomagania rozwoju przeznaczona dla dwulatków jest zaprojektowana z myślą o dzieciach w przedziale wiekowym od 24 do 36 miesięcy. Skupia się na wspieraniu ich funkcji poznawczych oraz rozwoju emocjonalno-społecznego. Zawartość teczki to zestaw kart pracy, które zostały podzielone na 12 miesięcznych zeszytów, co pozwala na systematyczne prowadzenie terapii przez rok. Warto mieć na uwadze, że skuteczność zajęć zależy od uwzględnienia wieku rozwojowego dziecka, a nie jego wieku metrykalnego. Zadania w teczce muszą być indywidualnie dopasowane do poziomu rozwoju każdego malucha. Dlatego, przy wyborze odpowiednich materiałów do wspomagania rozwoju, kluczowe jest branie pod uwagę umysłowego wieku dziecka, nie zawsze materiał będzie adekwatny dla wszystkich dzieci w tym samym wieku kalendarzowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Teczka wczesnego wspomagania rozwoju przeznaczona dla dwulatków jest zaprojektowana z myślą o dzieciach w przedziale wiekowym od 24 do 36 miesięcy. Skupia się na wspieraniu ich funkcji poznawczych oraz rozwoju emocjonalno-społecznego. Zawartość teczki to zestaw kart pracy, które zostały podzielone na 12 miesięcznych zeszytów, co pozwala na systematyczne prowadzenie terapii przez rok. Warto mieć na uwadze, że skuteczność zajęć zależy od uwzględnienia wieku rozwojowego dziecka, a nie jego wieku metrykalnego. Zadania w teczce muszą być indywidualnie dopasowane do poziomu rozwoju każdego malucha. Dlatego, przy wyborze odpowiednich materiałów do wspomagania rozwoju, kluczowe jest branie pod uwagę umysłowego wieku dziecka, nie zawsze materiał będzie adekwatny dla wszystkich dzieci w tym samym wieku kalendarzowym.
