Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Systemy edukacji osób umiarkowanie i znacznie...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Manuskrypt autorstwa M. Bełzy wyróżnia się w kilku istotnych aspektach. Po pierwsze, autorka skoncentrowała się na wybraniu odpowiednich funkcji badawczych. Postawiła na funkcję deskryptywną i melioracyjną, które nadają badaniom strukturę i cel. Kolejną mocną stroną pracy jest selekcja krajów do porównań. Autorka odchodzi od typowych podejść w badaniach komparatystycznych, zestawiając systemy edukacyjne w Polsce z systemami w Czechach i Anglii. Takie zestawienie ma swoje uzasadnienie, gdyż umożliwia identyfikację uniwersalnych wyzwań w zapewnieniu wysokiej jakości edukacji oraz porównanie z rozwiązaniami wdrażanymi w krajach bardziej rozwiniętych, takich jak Anglia, oraz tych z nieco odmienną dynamiką rozwoju, jak Czechy. Warto podkreślić, że autorka efektywnie wykorzystała tę możliwość. Taką opinię wyraża również dr hab. prof. APS Grzegorz Szumski w swojej recenzji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Manuskrypt autorstwa M. Bełzy wyróżnia się w kilku istotnych aspektach. Po pierwsze, autorka skoncentrowała się na wybraniu odpowiednich funkcji badawczych. Postawiła na funkcję deskryptywną i melioracyjną, które nadają badaniom strukturę i cel. Kolejną mocną stroną pracy jest selekcja krajów do porównań. Autorka odchodzi od typowych podejść w badaniach komparatystycznych, zestawiając systemy edukacyjne w Polsce z systemami w Czechach i Anglii. Takie zestawienie ma swoje uzasadnienie, gdyż umożliwia identyfikację uniwersalnych wyzwań w zapewnieniu wysokiej jakości edukacji oraz porównanie z rozwiązaniami wdrażanymi w krajach bardziej rozwiniętych, takich jak Anglia, oraz tych z nieco odmienną dynamiką rozwoju, jak Czechy. Warto podkreślić, że autorka efektywnie wykorzystała tę możliwość. Taką opinię wyraża również dr hab. prof. APS Grzegorz Szumski w swojej recenzji.
