Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sprzedaż produktów i usług reklamowych. Podręcznik. Szkoły ponadgimnazjalne
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
To szkoleniowy podręcznik skierowany do osób kształcących się na technika organizacji reklamy oraz tych, które chcą zdobyć kwalifikacje w zakresie sprzedaży produktów i usług reklamowych (kwalifikacja A.26). Książka skupia się na praktycznych aspektach tematu, oferując liczne przykłady dokumentów, kalkulacje oraz opis rzeczywistych sytuacji z udziałem autora. Treść została napisana w przystępny sposób, co ułatwia zrozumienie specjalistycznych terminów branżowych, powszechnie używanych w reklamie. Podręcznik dostarcza kluczowej wiedzy, która jest niezbędna nie tylko dla tych, którzy zamierzają rozpocząć pracę w branży reklamowej, ale także dla nowicjuszy poszukujących pracy w tej dziedzinie.
Książka zawiera różnorodne materiały pomocne w nauce: 23 tabele, 20 fotografii, 14 rysunków oraz 18 wzorów, a także 110 przykładów praktycznych. Cała ta treść zgromadzona jest na 200 stronach w formacie B5.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
To szkoleniowy podręcznik skierowany do osób kształcących się na technika organizacji reklamy oraz tych, które chcą zdobyć kwalifikacje w zakresie sprzedaży produktów i usług reklamowych (kwalifikacja A.26). Książka skupia się na praktycznych aspektach tematu, oferując liczne przykłady dokumentów, kalkulacje oraz opis rzeczywistych sytuacji z udziałem autora. Treść została napisana w przystępny sposób, co ułatwia zrozumienie specjalistycznych terminów branżowych, powszechnie używanych w reklamie. Podręcznik dostarcza kluczowej wiedzy, która jest niezbędna nie tylko dla tych, którzy zamierzają rozpocząć pracę w branży reklamowej, ale także dla nowicjuszy poszukujących pracy w tej dziedzinie.
Książka zawiera różnorodne materiały pomocne w nauce: 23 tabele, 20 fotografii, 14 rysunków oraz 18 wzorów, a także 110 przykładów praktycznych. Cała ta treść zgromadzona jest na 200 stronach w formacie B5.
