Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Sprzedaj swój software
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zapanowanie nad sztuką sprzedaży programów jest kluczem do sukcesu w branży technologicznej. Jeśli zastanawiasz się, jak przesunąć swój projekt z fazy koncepcyjnej do realnego rynku, książka "Sprzedaj swój software" będzie nieocenionym przewodnikiem. Autorzy wskazują, że stworzenie wybitnego oprogramowania to zaledwie początek — prawdziwym wyzwaniem jest jego skuteczna promocja i sprzedaż.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak znajdować odpowiednie nisze rynkowe oraz zrozumieć potrzeby potencjalnych użytkowników, aby przekształcić je w atrakcyjne produkty. Nauczysz się, jak właściwie zarządzać projektem informatycznym oraz budować i kierować zespołem, który sprosta wszelkim wyzwaniom w procesie tworzenia. Autorzy skupiają się także na kluczowych aspektach, takich jak kontrola jakości, eliminacja usterek, czy tworzenie intuicyjnej dokumentacji użytkowej.
Znajdziesz także cenne wskazówki dotyczące budowania wizerunku swojej firmy, pozyskiwania kapitału na rozwój oraz planowania strategii cenowej i promocyjnej. Książka omawia różne techniki sprzedaży, które pomogą dotrzeć do szerokiej klienteli, oraz porusza kwestie związane z efektywną obsługą klienta i zarządzaniem rozwijającym się przedsiębiorstwem. Integracja tych elementów uczyni z Ciebie kompetentnego gracza na dynamicznie rosnącym rynku oprogramowania.
Z "Sprzedaj swój software" zdobędziesz narzędzia potrzebne do zbudowania trwałej i rentownej firmy w branży IT, wyróżniając się na tle konkurencji. Poznaj strategie, które stosują najlepsi, i dołącz do elity producentów oprogramowania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zapanowanie nad sztuką sprzedaży programów jest kluczem do sukcesu w branży technologicznej. Jeśli zastanawiasz się, jak przesunąć swój projekt z fazy koncepcyjnej do realnego rynku, książka "Sprzedaj swój software" będzie nieocenionym przewodnikiem. Autorzy wskazują, że stworzenie wybitnego oprogramowania to zaledwie początek — prawdziwym wyzwaniem jest jego skuteczna promocja i sprzedaż.
Dzięki tej publikacji dowiesz się, jak znajdować odpowiednie nisze rynkowe oraz zrozumieć potrzeby potencjalnych użytkowników, aby przekształcić je w atrakcyjne produkty. Nauczysz się, jak właściwie zarządzać projektem informatycznym oraz budować i kierować zespołem, który sprosta wszelkim wyzwaniom w procesie tworzenia. Autorzy skupiają się także na kluczowych aspektach, takich jak kontrola jakości, eliminacja usterek, czy tworzenie intuicyjnej dokumentacji użytkowej.
Znajdziesz także cenne wskazówki dotyczące budowania wizerunku swojej firmy, pozyskiwania kapitału na rozwój oraz planowania strategii cenowej i promocyjnej. Książka omawia różne techniki sprzedaży, które pomogą dotrzeć do szerokiej klienteli, oraz porusza kwestie związane z efektywną obsługą klienta i zarządzaniem rozwijającym się przedsiębiorstwem. Integracja tych elementów uczyni z Ciebie kompetentnego gracza na dynamicznie rosnącym rynku oprogramowania.
Z "Sprzedaj swój software" zdobędziesz narzędzia potrzebne do zbudowania trwałej i rentownej firmy w branży IT, wyróżniając się na tle konkurencji. Poznaj strategie, które stosują najlepsi, i dołącz do elity producentów oprogramowania.
