Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Skuteczne social media
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Co dzieje się z mediami społecznościowymi? Jeszcze do niedawna postrzegane jako kluczowe narzędzie marketingowe, obecnie zaczynają tracić na znaczeniu. Google+ nie zdołał zdetronizować Facebooka, a oczekiwania wobec debiutu giełdowego tego ostatniego nie zostały spełnione. Nawet lokalne serwisy, takie jak Grono.net, które cieszyły się dużą popularnością, zakończyły swoją działalność. Okazuje się, że agencje reklamowe obsługujące konta dużych marek często nie działają tak profesjonalnie, jak się zakłada, a mniejsze firmy, próbując funkcjonować samodzielnie, nie zawsze rozumieją zasady marketingu relacji. Dla wielu specjalistów czas spędzony na działaniach w mediach społecznościowych wydaje się stracony. Czy moda na nie dobiegła końca?
Autorka książki zauważa, że jednym z czynników rozczarowania mediami społecznościowymi jest trudność w precyzyjnym mierzeniu wyników tych działań komunikacyjnych. Nie poprzestaje jednak na analizie problemu; stara się rzeczywiście pomóc czytelnikom radzić sobie ze złożonościami obecności w mediach społecznościowych. Zaczynając od fundamentów, wyjaśnia, dlaczego warto nadal inwestować w ten obszar. Oferuje praktyczne strategie dla różnych typów firm i celów biznesowych, zwracając szczególną uwagę na to, dlaczego efekty działań w mediach społecznościowych nie są natychmiastowe. Dzieli się również spostrzeżeniami na temat narzędzi, które skutecznie funkcjonują w nowych mediach, oraz podkreśla znaczenie odpowiedniego mierzenia efektów. Ponadto wskazuje na aktualne trendy w badaniach efektywności strategii w mediach społecznościowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Co dzieje się z mediami społecznościowymi? Jeszcze do niedawna postrzegane jako kluczowe narzędzie marketingowe, obecnie zaczynają tracić na znaczeniu. Google+ nie zdołał zdetronizować Facebooka, a oczekiwania wobec debiutu giełdowego tego ostatniego nie zostały spełnione. Nawet lokalne serwisy, takie jak Grono.net, które cieszyły się dużą popularnością, zakończyły swoją działalność. Okazuje się, że agencje reklamowe obsługujące konta dużych marek często nie działają tak profesjonalnie, jak się zakłada, a mniejsze firmy, próbując funkcjonować samodzielnie, nie zawsze rozumieją zasady marketingu relacji. Dla wielu specjalistów czas spędzony na działaniach w mediach społecznościowych wydaje się stracony. Czy moda na nie dobiegła końca?
Autorka książki zauważa, że jednym z czynników rozczarowania mediami społecznościowymi jest trudność w precyzyjnym mierzeniu wyników tych działań komunikacyjnych. Nie poprzestaje jednak na analizie problemu; stara się rzeczywiście pomóc czytelnikom radzić sobie ze złożonościami obecności w mediach społecznościowych. Zaczynając od fundamentów, wyjaśnia, dlaczego warto nadal inwestować w ten obszar. Oferuje praktyczne strategie dla różnych typów firm i celów biznesowych, zwracając szczególną uwagę na to, dlaczego efekty działań w mediach społecznościowych nie są natychmiastowe. Dzieli się również spostrzeżeniami na temat narzędzi, które skutecznie funkcjonują w nowych mediach, oraz podkreśla znaczenie odpowiedniego mierzenia efektów. Ponadto wskazuje na aktualne trendy w badaniach efektywności strategii w mediach społecznościowych.
