Książka - Skuteczne social media

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Skuteczne social media

Skuteczne social media

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Co dzieje się z mediami społecznościowymi? Jeszcze do niedawna postrzegane jako kluczowe narzędzie marketingowe, obecnie zaczynają tracić na znaczeniu. Google+ nie zdołał zdetronizować Facebooka, a oczekiwania wobec debiutu giełdowego tego ostatniego nie zostały spełnione. Nawet lokalne serwisy, takie jak Grono.net, które cieszyły się dużą popularnością, zakończyły swoją działalność. Okazuje się, że agencje reklamowe obsługujące konta dużych marek często nie działają tak profesjonalnie, jak się zakłada, a mniejsze firmy, próbując funkcjonować samodzielnie, nie zawsze rozumieją zasady marketingu relacji. Dla wielu specjalistów czas spędzony na działaniach w mediach społecznościowych wydaje się stracony. Czy moda na nie dobiegła końca?

Autorka książki zauważa, że jednym z czynników rozczarowania mediami społecznościowymi jest trudność w precyzyjnym mierzeniu wyników tych działań komunikacyjnych. Nie poprzestaje jednak na analizie problemu; stara się rzeczywiście pomóc czytelnikom radzić sobie ze złożonościami obecności w mediach społecznościowych. Zaczynając od fundamentów, wyjaśnia, dlaczego warto nadal inwestować w ten obszar. Oferuje praktyczne strategie dla różnych typów firm i celów biznesowych, zwracając szczególną uwagę na to, dlaczego efekty działań w mediach społecznościowych nie są natychmiastowe. Dzieli się również spostrzeżeniami na temat narzędzi, które skutecznie funkcjonują w nowych mediach, oraz podkreśla znaczenie odpowiedniego mierzenia efektów. Ponadto wskazuje na aktualne trendy w badaniach efektywności strategii w mediach społecznościowych.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Co dzieje się z mediami społecznościowymi? Jeszcze do niedawna postrzegane jako kluczowe narzędzie marketingowe, obecnie zaczynają tracić na znaczeniu. Google+ nie zdołał zdetronizować Facebooka, a oczekiwania wobec debiutu giełdowego tego ostatniego nie zostały spełnione. Nawet lokalne serwisy, takie jak Grono.net, które cieszyły się dużą popularnością, zakończyły swoją działalność. Okazuje się, że agencje reklamowe obsługujące konta dużych marek często nie działają tak profesjonalnie, jak się zakłada, a mniejsze firmy, próbując funkcjonować samodzielnie, nie zawsze rozumieją zasady marketingu relacji. Dla wielu specjalistów czas spędzony na działaniach w mediach społecznościowych wydaje się stracony. Czy moda na nie dobiegła końca?

Autorka książki zauważa, że jednym z czynników rozczarowania mediami społecznościowymi jest trudność w precyzyjnym mierzeniu wyników tych działań komunikacyjnych. Nie poprzestaje jednak na analizie problemu; stara się rzeczywiście pomóc czytelnikom radzić sobie ze złożonościami obecności w mediach społecznościowych. Zaczynając od fundamentów, wyjaśnia, dlaczego warto nadal inwestować w ten obszar. Oferuje praktyczne strategie dla różnych typów firm i celów biznesowych, zwracając szczególną uwagę na to, dlaczego efekty działań w mediach społecznościowych nie są natychmiastowe. Dzieli się również spostrzeżeniami na temat narzędzi, które skutecznie funkcjonują w nowych mediach, oraz podkreśla znaczenie odpowiedniego mierzenia efektów. Ponadto wskazuje na aktualne trendy w badaniach efektywności strategii w mediach społecznościowych.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 16.03 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 248
Rok wydania: 2013
Rozmiar: 14 × 20 mm
ID: 9788324649327
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Anna Miotk

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info