InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.
W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.
Cena rynkowa: 49.00 zł
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jak skutecznie komunikować się ze swoimi konsumentami w dobie nowych mediów i zmieniających się trendów? Jak nawiązywać trwałe relacje z partnerami biznesowymi? Jak motywować pracowników i dawać im poczucie satysfakcji z pracy? Odpowiedzi na te pytania zawiera prezentowana publikacja.
W książce autorzy omawiają użyteczne teorie i praktyczne wskazówki, pomocne w prowadzeniu zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji przedsiębiorstw. Publikacja zawiera m.in.:
- omówienie trendów w komunikacji społecznej i biznesowej u progu XXI wieku;
- szerokie, praktyczne omówienie zasad budowania partnerskich relacji B2B i obsługi klienta;
- przegląd narzędzi i działań komunikacyjnych kierowanych do odbiorców końcowych B2C;
- wskazówki dotyczące prowadzenia motywującej komunikacji wewnętrznej;
- porady na temat budowania wartości dodanej organizacji w duchu CSR.