Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Silne marki osobiste zmieniają świat
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marką osobistą?
Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Marka osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Ale podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić, by była to SILNA MARKA OSOBISTA?
Czytając książkę, dowiesz się:
dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność,
czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu czy kreowania wizerunku,
jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka,
co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej,
jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę,
gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować,
jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kto przychodzi Ci do głowy, kiedy ktoś pyta o przykład silnej marki osobistej? Michael Jordan, Madonna, Steve Jobs, Matka Teresa z Kalkuty? A może ktoś, kto nie jest rozpoznawalny na całym świecie? Może to Twój profesor, nauczycielka, lekarka czy sklepikarz? A Ty? Czy Ty jesteś silną marką osobistą?
Sława to skutek uboczny budowania marki, bogactwo wcale nie musi być jego składnikiem. Marka osobista to zdecydowanie więcej niż wizerunek. Ale podobnie jak wizerunek, markę masz i Ty. Co zrobić, by była to SILNA MARKA OSOBISTA?
Czytając książkę, dowiesz się:
dlaczego świadome budowanie marki osobistej to dziś konieczność,
czym różni się budowanie marki osobistej od personal brandingu czy kreowania wizerunku,
jakie są najważniejsze pytania, na które musi odpowiedzieć każda marka,
co ma góra lodowa do budowania Twojej marki osobistej,
jak mówić o sobie, by angażować odbiorcę,
gdzie szukać źródła siły Twojej marki,
gdzie szukać narzędzi, które pomogą Ci ją skutecznie komunikować,
jakie równanie zapewnia stabilny sukces markom osobistym?