Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Samo Sedno - Jak kreować marki, które pokocha ...?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Pokolenie Y, często nazywane również pokoleniem Milenium, to grupa osób urodzonych między 1980 a 1996 rokiem. Stanowi jedno z kluczowych gron konsumentów, które przyciąga nieustanną uwagę specjalistów od marketingu na całym świecie. Książka ta jest wynikiem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniem konsumentów tej właśnie generacji. W 2011 roku została wyróżniona przez Expert Marketeer jako najlepsza książka marketingowa, a rok później podobną nagrodę przyznała jej The American Marketing Association Foundation. Docenienie to wynikało z nowatorskiego podejścia oraz istotnego wpływu na współczesne strategie marketingowe. Jest to pozycja, którą powinni przeczytać wszyscy zaangażowani w branding, komunikację czy szeroko rozumiany marketing. Także osoby pragnące zrozumieć, jaki wpływ pokolenie Y wywiera na zmieniający się świat, znajdą tu cenne informacje.
Autorzy przedstawiają w niej unikalny model CRUSH, który definiuje pięć kluczowych czynników wpływających na odbiór marki przez tę generację. Skuteczność modelu została udokumentowana poprzez badania i rozmowy z liderami takimi jak H&M, Nike oraz Coca-Cola. Książka pozwala zgłębić, dlaczego te elementy są tak ważne dla pokolenia Y i jak można je zastosować, aby stworzyć odnoszącą sukcesy markę, która zdobędzie uznanie tej grupy konsumentów.
Co sprawia, że warto przeczytać tę książkę? Przede wszystkim, oferuje ona pierwszą tak kompleksową analizę pokolenia Y, opartą na międzynarodowych badaniach obejmujących tysiące respondentów. Zawiera praktyczne wskazówki, jak skutecznie komunikować się z tą grupą docelową, oraz liczne przykłady z życia wzięte, na przykład dotyczące takich marek jak Jack & Jones, H&M, Nike, Levi’s czy Coca-Cola. Dodatkowo, przedstawiono w niej koncepcję DNA marki, analizę konkurencyjności, markery somatyczne, memy, a także wiele innych ważnych zagadnień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Pokolenie Y, często nazywane również pokoleniem Milenium, to grupa osób urodzonych między 1980 a 1996 rokiem. Stanowi jedno z kluczowych gron konsumentów, które przyciąga nieustanną uwagę specjalistów od marketingu na całym świecie. Książka ta jest wynikiem pięcioletnich badań nad psychologią i zachowaniem konsumentów tej właśnie generacji. W 2011 roku została wyróżniona przez Expert Marketeer jako najlepsza książka marketingowa, a rok później podobną nagrodę przyznała jej The American Marketing Association Foundation. Docenienie to wynikało z nowatorskiego podejścia oraz istotnego wpływu na współczesne strategie marketingowe. Jest to pozycja, którą powinni przeczytać wszyscy zaangażowani w branding, komunikację czy szeroko rozumiany marketing. Także osoby pragnące zrozumieć, jaki wpływ pokolenie Y wywiera na zmieniający się świat, znajdą tu cenne informacje.
Autorzy przedstawiają w niej unikalny model CRUSH, który definiuje pięć kluczowych czynników wpływających na odbiór marki przez tę generację. Skuteczność modelu została udokumentowana poprzez badania i rozmowy z liderami takimi jak H&M, Nike oraz Coca-Cola. Książka pozwala zgłębić, dlaczego te elementy są tak ważne dla pokolenia Y i jak można je zastosować, aby stworzyć odnoszącą sukcesy markę, która zdobędzie uznanie tej grupy konsumentów.
Co sprawia, że warto przeczytać tę książkę? Przede wszystkim, oferuje ona pierwszą tak kompleksową analizę pokolenia Y, opartą na międzynarodowych badaniach obejmujących tysiące respondentów. Zawiera praktyczne wskazówki, jak skutecznie komunikować się z tą grupą docelową, oraz liczne przykłady z życia wzięte, na przykład dotyczące takich marek jak Jack & Jones, H&M, Nike, Levi’s czy Coca-Cola. Dodatkowo, przedstawiono w niej koncepcję DNA marki, analizę konkurencyjności, markery somatyczne, memy, a także wiele innych ważnych zagadnień.
