Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Rune. Podróż pierwszej tajemnicy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W krainie na dalekiej północy, gdzie czas płynie inaczej, mieszka młody Rune. Zaszyty na dużej wyspie, uczęszcza do Szkoły Alfarów, przygotowując się do zawodu Rozmówcy — osoby, która potrafi dostrzegać i rozmawiać z magicznymi istotami. Dzięki tym umiejętnościom Rune ma szansę na wyjątkowe doświadczenia.
Pewnego dnia jego życie obraca się do góry nogami. Wchodzi do tajemniczej krainy Alfarów, gdzie otrzymuje trzy mapy, kompas i notes, które niegdyś należały do dziadka. Te magiczne przedmioty stanowią początek nieznanej podróży. Przemierzając kolejne krainy — ptaków, wiatru i kolorów — Rune zanurza się w światy pełne tajemnic oraz nowych doznań. W tej niecodziennej wyprawie towarzyszą mu wierni przyjaciele: rybitwa Kriana, Alfar Urchin i lis Canis.
Co skrywają mapy i gdzie ostatecznie zaprowadzą młodego Rune? Tajemniczy notes dziadka zdaje się mieć odpowiedzi, które Rune musi odkryć, by zrozumieć sens swojej niezwykłej misji. Czy uda mu się rozwikłać zagadkę podróży i odkryć to, co kryje się na końcu tej nieznanej drogi?
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W krainie na dalekiej północy, gdzie czas płynie inaczej, mieszka młody Rune. Zaszyty na dużej wyspie, uczęszcza do Szkoły Alfarów, przygotowując się do zawodu Rozmówcy — osoby, która potrafi dostrzegać i rozmawiać z magicznymi istotami. Dzięki tym umiejętnościom Rune ma szansę na wyjątkowe doświadczenia.
Pewnego dnia jego życie obraca się do góry nogami. Wchodzi do tajemniczej krainy Alfarów, gdzie otrzymuje trzy mapy, kompas i notes, które niegdyś należały do dziadka. Te magiczne przedmioty stanowią początek nieznanej podróży. Przemierzając kolejne krainy — ptaków, wiatru i kolorów — Rune zanurza się w światy pełne tajemnic oraz nowych doznań. W tej niecodziennej wyprawie towarzyszą mu wierni przyjaciele: rybitwa Kriana, Alfar Urchin i lis Canis.
Co skrywają mapy i gdzie ostatecznie zaprowadzą młodego Rune? Tajemniczy notes dziadka zdaje się mieć odpowiedzi, które Rune musi odkryć, by zrozumieć sens swojej niezwykłej misji. Czy uda mu się rozwikłać zagadkę podróży i odkryć to, co kryje się na końcu tej nieznanej drogi?
