Książka - Reklama

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Książka stanowi wszechstronne opracowanie kluczowych i kontrowersyjnych zagadnień związanych z prawem reklamy. W publikacji poruszono kwestie dotyczące przeciwdziałania nieuczciwej reklamie, promocji określonych produktów i usług, działań reklamowych w mediach, a także ochrony własności intelektualnej oraz dóbr osobistych w kontekście reklamowym. Szczególną uwagę poświęcono również dochodzeniu roszczeń i odpowiednim działaniom sankcyjnym.

Autorzy dokonali przeglądu licznych polskich regulacji prawnych, uwzględniając także międzynarodowe aspekty, w tym prawo Unii Europejskiej i wybrane przepisy państw członkowskich. Publikacja odnosi się również do prawa amerykańskiego i regulacji pozaprawnych, jak kodeksy etyczne w reklamie. Wzbogacona licznymi odniesieniami do literatury krajowej i zagranicznej, zawiera także najnowsze wyroki sądów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości i Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Ważnym komponentem są również decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy.

Treści prawne uzupełnione zostały o analizę wyzwań ekonomicznych i psychologicznych, stanowiących nieodzowny kontekst dla właściwego stosowania przepisów prawa dotyczących reklamy. Książka stworzona przez grupę specjalistów, zarówno teoretyków, jak i praktyków, jest dedykowana prawnikom zajmującym się reklamą, ochroną konsumentów i konkurencyjnością, sędziom, przedsiębiorcom, reklamodawcom oraz twórcom treści reklamowych. Publikacja ta zainteresuje także naukowców i studentów kierunków takich jak prawo, administracja, marketing, psychologia, socjologia i dziennikarstwo.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Książka stanowi wszechstronne opracowanie kluczowych i kontrowersyjnych zagadnień związanych z prawem reklamy. W publikacji poruszono kwestie dotyczące przeciwdziałania nieuczciwej reklamie, promocji określonych produktów i usług, działań reklamowych w mediach, a także ochrony własności intelektualnej oraz dóbr osobistych w kontekście reklamowym. Szczególną uwagę poświęcono również dochodzeniu roszczeń i odpowiednim działaniom sankcyjnym.

Autorzy dokonali przeglądu licznych polskich regulacji prawnych, uwzględniając także międzynarodowe aspekty, w tym prawo Unii Europejskiej i wybrane przepisy państw członkowskich. Publikacja odnosi się również do prawa amerykańskiego i regulacji pozaprawnych, jak kodeksy etyczne w reklamie. Wzbogacona licznymi odniesieniami do literatury krajowej i zagranicznej, zawiera także najnowsze wyroki sądów krajowych, Trybunału Sprawiedliwości i Europejskiego Trybunału Praw Człowieka. Ważnym komponentem są również decyzje Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów oraz uchwały Komisji Etyki Reklamy.

Treści prawne uzupełnione zostały o analizę wyzwań ekonomicznych i psychologicznych, stanowiących nieodzowny kontekst dla właściwego stosowania przepisów prawa dotyczących reklamy. Książka stworzona przez grupę specjalistów, zarówno teoretyków, jak i praktyków, jest dedykowana prawnikom zajmującym się reklamą, ochroną konsumentów i konkurencyjnością, sędziom, przedsiębiorcom, reklamodawcom oraz twórcom treści reklamowych. Publikacja ta zainteresuje także naukowców i studentów kierunków takich jak prawo, administracja, marketing, psychologia, socjologia i dziennikarstwo.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 14.83 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 856
Rok wydania: 2012
Rozmiar: 130 × 205 mm
ID: 9788326416309

Dane producenta:

Wolters Kluwer , Przyokopowa 13, 01-208 Warszawa, Polska ,[email protected] ,tel. 801044545

Inne książki: Monika Namysłowska

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info