Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Python zorientowany obiektowo. Programowanie gier i graficznych interfejsów użytkownika
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Python jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, wykorzystywanym do wielu różnorodnych zastosowań. Jego możliwości są ciągle poszerzane dzięki nowym bibliotekom i narzędziom. Wiele osób pisze w Pythonie w sposób proceduralny, lecz warto odkryć potencjał programowania obiektowego, które umożliwia organizację kodu w wygodne i wielokrotnie wykorzystywane moduły. Kod napisany w ten sposób jest bardziej czytelny, łatwy do rozbudowy i efektywniejszy.
Ta książka to przystępny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, którzy chcą poznać zasady programowania obiektowego poprzez praktyczne ćwiczenia. Odkryjesz problemy związane z podejściem proceduralnym oraz nauczysz się, jak dzięki programowaniu obiektowemu tworzyć kod, który łatwo jest utrzymać i rozwijać. Opanujesz tworzenie klas i obiektów w Pythonie, wykorzystując te umiejętności do budowy atrakcyjnych elementów GUI. Dodatkowo zapoznasz się z frameworkiem pygame i rozpoczniesz tworzenie interaktywnych gier i aplikacji zawierających elementy GUI, animacje oraz różnorodne sceny. Nauczysz się także takich koncepcji, jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe oraz wzorce projektowe, w tym model-widok-kontroler.
W książce znajdziesz między innymi:
- solidne podstawy programowania obiektowego,
- tworzenie i zarządzanie obiektami,
- praktyczne zastosowanie hermetyzacji,
- wykorzystanie polimorfizmu przy tworzeniu interfejsów,
- praktyczne użycie dziedziczenia.
Python: zorientuj swój kod na obiekty!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Python jest jednym z najpopularniejszych języków programowania, wykorzystywanym do wielu różnorodnych zastosowań. Jego możliwości są ciągle poszerzane dzięki nowym bibliotekom i narzędziom. Wiele osób pisze w Pythonie w sposób proceduralny, lecz warto odkryć potencjał programowania obiektowego, które umożliwia organizację kodu w wygodne i wielokrotnie wykorzystywane moduły. Kod napisany w ten sposób jest bardziej czytelny, łatwy do rozbudowy i efektywniejszy.
Ta książka to przystępny przewodnik dla średnio zaawansowanych programistów Pythona, którzy chcą poznać zasady programowania obiektowego poprzez praktyczne ćwiczenia. Odkryjesz problemy związane z podejściem proceduralnym oraz nauczysz się, jak dzięki programowaniu obiektowemu tworzyć kod, który łatwo jest utrzymać i rozwijać. Opanujesz tworzenie klas i obiektów w Pythonie, wykorzystując te umiejętności do budowy atrakcyjnych elementów GUI. Dodatkowo zapoznasz się z frameworkiem pygame i rozpoczniesz tworzenie interaktywnych gier i aplikacji zawierających elementy GUI, animacje oraz różnorodne sceny. Nauczysz się także takich koncepcji, jak maszyna stanów, modalne okna dialogowe oraz wzorce projektowe, w tym model-widok-kontroler.
W książce znajdziesz między innymi:
- solidne podstawy programowania obiektowego,
- tworzenie i zarządzanie obiektami,
- praktyczne zastosowanie hermetyzacji,
- wykorzystanie polimorfizmu przy tworzeniu interfejsów,
- praktyczne użycie dziedziczenia.
Python: zorientuj swój kod na obiekty!
