Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Python. Instrukcje dla programisty
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Python to język programowania, którego można szybko się nauczyć, co pozwala niemal natychmiast rozpocząć tworzenie działających gier, aplikacji internetowych czy też programów wspierających badania w różnych dziedzinach nauki. Został zaprojektowany w sposób, który sprzyja tworzeniu przejrzystego i zwięzłego kodu, co czyni go doskonałym wyborem dla każdego, kto pragnie szybko przejść od nauki do praktycznego zastosowania wiedzy.
W trzeciej, uaktualnionej edycji tego popularnego podręcznika do nauki Pythona, czytelnicy zaczynają od podstawowych pojęć programistycznych. Nauczą się, czym są zmienne, listy, klasy i pętle, a wszystkie te elementy będą mogli utrwalić dzięki praktycznym ćwiczeniom. Książka uczy również, jak zwiększyć interaktywność aplikacji oraz przeprowadzać poprawne testy kodu przed jego integracją z projektem. W kolejnych częściach podręcznika odbędzie się realizacja trzech praktycznych projektów: stworzenie gry zręcznościowej inspirowanej klasycznym Space Invaders, wizualizacje danych za pomocą zaawansowanych bibliotek Pythona oraz prostej aplikacji internetowej, którą będzie można wdrożyć na serwerze WWW.
Czytelnicy znajdą w książce szczegółowe instrukcje dotyczące:
- przygotowywania się do napisania swojego pierwszego programu w Pythonie,
- wykorzystania bibliotek i narzędzi Pythona,
- pracy z różnymi zbiorami danych,
- tworzenia interaktywnych aplikacji internetowych i ich bezpiecznego wdrażania,
- testowania i debugowania kodu oraz rozwiązywania pojawiających się problemów.
Zdobywaj wiedzę o Pythonie szybko i efektywnie z tym światowym bestsellerem!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Python to język programowania, którego można szybko się nauczyć, co pozwala niemal natychmiast rozpocząć tworzenie działających gier, aplikacji internetowych czy też programów wspierających badania w różnych dziedzinach nauki. Został zaprojektowany w sposób, który sprzyja tworzeniu przejrzystego i zwięzłego kodu, co czyni go doskonałym wyborem dla każdego, kto pragnie szybko przejść od nauki do praktycznego zastosowania wiedzy.
W trzeciej, uaktualnionej edycji tego popularnego podręcznika do nauki Pythona, czytelnicy zaczynają od podstawowych pojęć programistycznych. Nauczą się, czym są zmienne, listy, klasy i pętle, a wszystkie te elementy będą mogli utrwalić dzięki praktycznym ćwiczeniom. Książka uczy również, jak zwiększyć interaktywność aplikacji oraz przeprowadzać poprawne testy kodu przed jego integracją z projektem. W kolejnych częściach podręcznika odbędzie się realizacja trzech praktycznych projektów: stworzenie gry zręcznościowej inspirowanej klasycznym Space Invaders, wizualizacje danych za pomocą zaawansowanych bibliotek Pythona oraz prostej aplikacji internetowej, którą będzie można wdrożyć na serwerze WWW.
Czytelnicy znajdą w książce szczegółowe instrukcje dotyczące:
- przygotowywania się do napisania swojego pierwszego programu w Pythonie,
- wykorzystania bibliotek i narzędzi Pythona,
- pracy z różnymi zbiorami danych,
- tworzenia interaktywnych aplikacji internetowych i ich bezpiecznego wdrażania,
- testowania i debugowania kodu oraz rozwiązywania pojawiających się problemów.
Zdobywaj wiedzę o Pythonie szybko i efektywnie z tym światowym bestsellerem!
