Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Promowanie firmy wskazówki i przestrogi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi”, napisana przez trzech doświadczonych konsultantów, jest wartościowym przewodnikiem po skutecznych strategiach marketingowych. Autorzy dzielą się swoją wiedzą na temat pozyskiwania nowych klientów i zwiększania dochodów z istniejących kontaktów biznesowych.
W tej publikacji znajdziemy analizy kluczowych tematów, takich jak budowanie długotrwałych relacji z rynkiem docelowym, odkrywanie niewykorzystanych źródeł dochodów oraz doskonalenie procesów sprzedażowych. Autorzy koncentrują się na tworzeniu przekonującego wizerunku marki, by dotrzeć do odbiorców, a także na zarządzaniu relacjami z klientami, maksymalizując obopólne korzyści. Ważnym elementem książki jest także optymalizacja działań w mediach, co pomaga w oszczędności, oraz skuteczne zachęcanie klientów do odwiedzania strony internetowej firmy.
Publikacja ta zawiera praktyczne porady, wsparte przykładami z praktyki czołowych firm, co czyni ją nieocenionym źródłem informacji zarówno dla menedżerów dużych organizacji, jak i właścicieli małych firm. Pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i skuteczne ich zaspokajanie, co w efekcie przekłada się na wzrost przychodów i sukces rynkowy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Promowanie firmy - wskazówki i przestrogi”, napisana przez trzech doświadczonych konsultantów, jest wartościowym przewodnikiem po skutecznych strategiach marketingowych. Autorzy dzielą się swoją wiedzą na temat pozyskiwania nowych klientów i zwiększania dochodów z istniejących kontaktów biznesowych.
W tej publikacji znajdziemy analizy kluczowych tematów, takich jak budowanie długotrwałych relacji z rynkiem docelowym, odkrywanie niewykorzystanych źródeł dochodów oraz doskonalenie procesów sprzedażowych. Autorzy koncentrują się na tworzeniu przekonującego wizerunku marki, by dotrzeć do odbiorców, a także na zarządzaniu relacjami z klientami, maksymalizując obopólne korzyści. Ważnym elementem książki jest także optymalizacja działań w mediach, co pomaga w oszczędności, oraz skuteczne zachęcanie klientów do odwiedzania strony internetowej firmy.
Publikacja ta zawiera praktyczne porady, wsparte przykładami z praktyki czołowych firm, co czyni ją nieocenionym źródłem informacji zarówno dla menedżerów dużych organizacji, jak i właścicieli małych firm. Pozwala na lepsze zrozumienie potrzeb klientów i skuteczne ich zaspokajanie, co w efekcie przekłada się na wzrost przychodów i sukces rynkowy.
