Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami" oferuje kompleksowy zestaw planów lekcji, które są dostosowane do potrzeb uczniów wymagających szczególnej uwagi w obszarze matematyki. Zawiera zarówno ogólne ramy, jak i szczegółowe propozycje zajęć, które wspierają nauczycieli w pracy z dziećmi, u których nauka matematyki wiąże się z dodatkowymi wyzwaniami.
Znajdujący się w aneksie przykładowy zestaw miesięcznych arkuszy obserwacyjnych dla sześcioletnich dzieci stanowi cenne narzędzie do monitorowania postępów. Te arkusze, będące mierzalnym i wiarygodnym źródłem informacji, pomagają nauczycielom ocenić skuteczność wprowadzanych metod nauczania oraz dostosować je do indywidualnych potrzeb ucznia.
Program jest skierowany do pedagogów pracujących z dziećmi w edukacji przedszkolnej, uczniów mających trudności w przyswajaniu wiedzy matematycznej, a także uczniów, którzy potrzebują indywidualnego wsparcia w nauce tego przedmiotu. Dodatkowo, zawartość programu odpowiada także potrzebom uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym oraz tych, którzy uczestniczą w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Uwzględnia również potrzeby uczniów z deficytami w zakresie percepcji wzrokowej i słuchowej, dostarczając wszechstronnych rozwiązań edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Program zajęć edukacji matematycznej dla uczniów ze specjalnymi potrzebami" oferuje kompleksowy zestaw planów lekcji, które są dostosowane do potrzeb uczniów wymagających szczególnej uwagi w obszarze matematyki. Zawiera zarówno ogólne ramy, jak i szczegółowe propozycje zajęć, które wspierają nauczycieli w pracy z dziećmi, u których nauka matematyki wiąże się z dodatkowymi wyzwaniami.
Znajdujący się w aneksie przykładowy zestaw miesięcznych arkuszy obserwacyjnych dla sześcioletnich dzieci stanowi cenne narzędzie do monitorowania postępów. Te arkusze, będące mierzalnym i wiarygodnym źródłem informacji, pomagają nauczycielom ocenić skuteczność wprowadzanych metod nauczania oraz dostosować je do indywidualnych potrzeb ucznia.
Program jest skierowany do pedagogów pracujących z dziećmi w edukacji przedszkolnej, uczniów mających trudności w przyswajaniu wiedzy matematycznej, a także uczniów, którzy potrzebują indywidualnego wsparcia w nauce tego przedmiotu. Dodatkowo, zawartość programu odpowiada także potrzebom uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim i umiarkowanym oraz tych, którzy uczestniczą w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych. Uwzględnia również potrzeby uczniów z deficytami w zakresie percepcji wzrokowej i słuchowej, dostarczając wszechstronnych rozwiązań edukacyjnych.
