Książka - Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Cyfrowe interfejsy, choć niezwykle funkcjonalne, mogą nie zdobyć popularności, jeśli projektanci nie uwzględnią zasad psychologii behawioralnej, które określają ludzkie zachowania. Wielkim błędem jest próba zmuszania użytkowników do porzucenia swoich dotychczasowych nawyków i wymuszania dostosowania się do nowego interfejsu. Kluczowe jest, aby rozwiązanie nie tylko dobrze się prezentowało, ale przede wszystkim było zgodne z naturalnym sposobem, w jaki ludzie postrzegają i działają w świecie.

Książka ta stanowi przewodnik, który pomaga twórcom UX zrozumieć, jak zasady psychologii mogą wspierać projektowanie bardziej intuicyjnych i przyjaznych dla użytkownika produktów oraz usług. Autor, korzystając z przykładów popularnych aplikacji, opisuje, jak i dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób. Dodatkowo prezentuje różnorodne reguły i zasady psychologiczne, podkreślając ich wpływ na projektowanie funkcjonalnych i atrakcyjnych dla użytkownika rozwiązań cyfrowych. Publikacja ma na celu maksymalne ułatwienie zastosowania zdobytej wiedzy w codziennej pracy nad projektami.

W omawianej książce znajdziesz:
- zasady psychologiczne, które każdy projektant front-endu powinien wziąć pod uwagę,
- modele predykcyjne oraz heurystykę UX,
- zaskakujący związek pomiędzy estetyką a pozytywnym odbiorem użytkownika,
- czynniki sprzyjające maksymalnej produktywności użytkownika,
- etyczne implikacje wynikające z wykorzystania odkryć psychologicznych.

To kompleksowy przewodnik dla tych, którzy chcą tworzyć projekty ukierunkowane na rzeczywiste potrzeby użytkownika!

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Cyfrowe interfejsy, choć niezwykle funkcjonalne, mogą nie zdobyć popularności, jeśli projektanci nie uwzględnią zasad psychologii behawioralnej, które określają ludzkie zachowania. Wielkim błędem jest próba zmuszania użytkowników do porzucenia swoich dotychczasowych nawyków i wymuszania dostosowania się do nowego interfejsu. Kluczowe jest, aby rozwiązanie nie tylko dobrze się prezentowało, ale przede wszystkim było zgodne z naturalnym sposobem, w jaki ludzie postrzegają i działają w świecie.

Książka ta stanowi przewodnik, który pomaga twórcom UX zrozumieć, jak zasady psychologii mogą wspierać projektowanie bardziej intuicyjnych i przyjaznych dla użytkownika produktów oraz usług. Autor, korzystając z przykładów popularnych aplikacji, opisuje, jak i dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób. Dodatkowo prezentuje różnorodne reguły i zasady psychologiczne, podkreślając ich wpływ na projektowanie funkcjonalnych i atrakcyjnych dla użytkownika rozwiązań cyfrowych. Publikacja ma na celu maksymalne ułatwienie zastosowania zdobytej wiedzy w codziennej pracy nad projektami.

W omawianej książce znajdziesz:
- zasady psychologiczne, które każdy projektant front-endu powinien wziąć pod uwagę,
- modele predykcyjne oraz heurystykę UX,
- zaskakujący związek pomiędzy estetyką a pozytywnym odbiorem użytkownika,
- czynniki sprzyjające maksymalnej produktywności użytkownika,
- etyczne implikacje wynikające z wykorzystania odkryć psychologicznych.

To kompleksowy przewodnik dla tych, którzy chcą tworzyć projekty ukierunkowane na rzeczywiste potrzeby użytkownika!

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 54.81 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 144
Rok wydania: 2021
Rozmiar: 140 × 210 mm
ID: 9788328380547
Autorzy:
Wydawnictwo:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Jon Yablonski

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info