Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prawa UX. Jak psychologia pomaga w projektowaniu lepszych produktów i usług
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Cyfrowe interfejsy, choć niezwykle funkcjonalne, mogą nie zdobyć popularności, jeśli projektanci nie uwzględnią zasad psychologii behawioralnej, które określają ludzkie zachowania. Wielkim błędem jest próba zmuszania użytkowników do porzucenia swoich dotychczasowych nawyków i wymuszania dostosowania się do nowego interfejsu. Kluczowe jest, aby rozwiązanie nie tylko dobrze się prezentowało, ale przede wszystkim było zgodne z naturalnym sposobem, w jaki ludzie postrzegają i działają w świecie.
Książka ta stanowi przewodnik, który pomaga twórcom UX zrozumieć, jak zasady psychologii mogą wspierać projektowanie bardziej intuicyjnych i przyjaznych dla użytkownika produktów oraz usług. Autor, korzystając z przykładów popularnych aplikacji, opisuje, jak i dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób. Dodatkowo prezentuje różnorodne reguły i zasady psychologiczne, podkreślając ich wpływ na projektowanie funkcjonalnych i atrakcyjnych dla użytkownika rozwiązań cyfrowych. Publikacja ma na celu maksymalne ułatwienie zastosowania zdobytej wiedzy w codziennej pracy nad projektami.
W omawianej książce znajdziesz:
- zasady psychologiczne, które każdy projektant front-endu powinien wziąć pod uwagę,
- modele predykcyjne oraz heurystykę UX,
- zaskakujący związek pomiędzy estetyką a pozytywnym odbiorem użytkownika,
- czynniki sprzyjające maksymalnej produktywności użytkownika,
- etyczne implikacje wynikające z wykorzystania odkryć psychologicznych.
To kompleksowy przewodnik dla tych, którzy chcą tworzyć projekty ukierunkowane na rzeczywiste potrzeby użytkownika!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Cyfrowe interfejsy, choć niezwykle funkcjonalne, mogą nie zdobyć popularności, jeśli projektanci nie uwzględnią zasad psychologii behawioralnej, które określają ludzkie zachowania. Wielkim błędem jest próba zmuszania użytkowników do porzucenia swoich dotychczasowych nawyków i wymuszania dostosowania się do nowego interfejsu. Kluczowe jest, aby rozwiązanie nie tylko dobrze się prezentowało, ale przede wszystkim było zgodne z naturalnym sposobem, w jaki ludzie postrzegają i działają w świecie.
Książka ta stanowi przewodnik, który pomaga twórcom UX zrozumieć, jak zasady psychologii mogą wspierać projektowanie bardziej intuicyjnych i przyjaznych dla użytkownika produktów oraz usług. Autor, korzystając z przykładów popularnych aplikacji, opisuje, jak i dlaczego użytkownicy zachowują się w określony sposób. Dodatkowo prezentuje różnorodne reguły i zasady psychologiczne, podkreślając ich wpływ na projektowanie funkcjonalnych i atrakcyjnych dla użytkownika rozwiązań cyfrowych. Publikacja ma na celu maksymalne ułatwienie zastosowania zdobytej wiedzy w codziennej pracy nad projektami.
W omawianej książce znajdziesz:
- zasady psychologiczne, które każdy projektant front-endu powinien wziąć pod uwagę,
- modele predykcyjne oraz heurystykę UX,
- zaskakujący związek pomiędzy estetyką a pozytywnym odbiorem użytkownika,
- czynniki sprzyjające maksymalnej produktywności użytkownika,
- etyczne implikacje wynikające z wykorzystania odkryć psychologicznych.
To kompleksowy przewodnik dla tych, którzy chcą tworzyć projekty ukierunkowane na rzeczywiste potrzeby użytkownika!
