Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prasowa wizja dziewczyny (analiza konfrontatywna..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W epoce dominacji mediów masowych, ich wpływ na postrzeganie świata przez jednostki jest nie do przecenienia. Media te nie tylko relacjonują wydarzenia, ale także kształtują patrzenie na rzeczywistość, formując postawy i wartości odbiorców. Pełnią rolę swego rodzaju filtra między jednostką a otoczeniem, mogąc modyfikować osobiste wyobrażenia i interakcje komunikacyjne. Szczególnie istotne jest to w kontekście wpływu mediów na świadomość młodzieży, zwłaszcza nastoletnich dziewcząt.
Publikacja ta podejmuje próbę analizy wizji dziewczyny prezentowanej w współczesnych czasopismach młodzieżowych. Autorka skupia się na językowych mechanizmach, które formują optymalny wizerunek dziewczyny, preferowany przez twórców przekazu prasowego. Zasadniczym elementem tego badania jest zrozumienie różnorodności tej wizji, która wskazuje na możliwość postrzegania jej nie jako utarty stereotyp, ale jako dynamiczny proces.
Monografia zwraca uwagę na związki między językowym obrazem kobiety, kulturowo umocowanymi stereotypami płciowymi a medialną wizją młodej kobiety. Pokazuje, jak język używany w prasie jest powiązany z jego odbiorcami i jak może wpływać na formowanie tożsamości młodzieży oraz redefiniowanie ról płciowych. Książka ta jest skierowana nie tylko do specjalistów zajmujących się językoznawstwem, ale także do wszystkich zainteresowanych tym ważnym zagadnieniem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W epoce dominacji mediów masowych, ich wpływ na postrzeganie świata przez jednostki jest nie do przecenienia. Media te nie tylko relacjonują wydarzenia, ale także kształtują patrzenie na rzeczywistość, formując postawy i wartości odbiorców. Pełnią rolę swego rodzaju filtra między jednostką a otoczeniem, mogąc modyfikować osobiste wyobrażenia i interakcje komunikacyjne. Szczególnie istotne jest to w kontekście wpływu mediów na świadomość młodzieży, zwłaszcza nastoletnich dziewcząt.
Publikacja ta podejmuje próbę analizy wizji dziewczyny prezentowanej w współczesnych czasopismach młodzieżowych. Autorka skupia się na językowych mechanizmach, które formują optymalny wizerunek dziewczyny, preferowany przez twórców przekazu prasowego. Zasadniczym elementem tego badania jest zrozumienie różnorodności tej wizji, która wskazuje na możliwość postrzegania jej nie jako utarty stereotyp, ale jako dynamiczny proces.
Monografia zwraca uwagę na związki między językowym obrazem kobiety, kulturowo umocowanymi stereotypami płciowymi a medialną wizją młodej kobiety. Pokazuje, jak język używany w prasie jest powiązany z jego odbiorcami i jak może wpływać na formowanie tożsamości młodzieży oraz redefiniowanie ról płciowych. Książka ta jest skierowana nie tylko do specjalistów zajmujących się językoznawstwem, ale także do wszystkich zainteresowanych tym ważnym zagadnieniem.
