Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polskie kontakty teatralne z orientem w XX wieku. Część druga: Studia
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Druga część publikacji analizuje interakcje między polskim a azjatyckim teatrem. Pierwszy tom skoncentrował się na szczegółowej dokumentacji wizyt artystów i zespołów z krajów takich jak Chiny, Japonia, Indie oraz Indonezja w Polsce. Obecny tom skupia się na takich tematach, jak polska percepcja opery pekińskiej i japońskiego teatru nō, a także odwiedziny grup kabuki oraz współczesnej "opery dziewczęcej" z Takarazuka. Zbigniew Osiński przygląda się szczególnie relacji Jerzego Grotowskiego z kulturami Orientu, badając, w jaki sposób jego zainteresowanie wschodnimi tradycjami teatralnymi przenikało do spektakli Teatru Laboratorium. Planowane jest także wydanie trzeciej części, będącej antologią polskich tekstów poświęconych różnorodnym formom teatrów orientalnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Druga część publikacji analizuje interakcje między polskim a azjatyckim teatrem. Pierwszy tom skoncentrował się na szczegółowej dokumentacji wizyt artystów i zespołów z krajów takich jak Chiny, Japonia, Indie oraz Indonezja w Polsce. Obecny tom skupia się na takich tematach, jak polska percepcja opery pekińskiej i japońskiego teatru nō, a także odwiedziny grup kabuki oraz współczesnej "opery dziewczęcej" z Takarazuka. Zbigniew Osiński przygląda się szczególnie relacji Jerzego Grotowskiego z kulturami Orientu, badając, w jaki sposób jego zainteresowanie wschodnimi tradycjami teatralnymi przenikało do spektakli Teatru Laboratorium. Planowane jest także wydanie trzeciej części, będącej antologią polskich tekstów poświęconych różnorodnym formom teatrów orientalnych.
