Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Polityka społeczna wobec rzeczy nowych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autor encykliki Centesimus annus przedstawia fenomen "nowych rzeczy" we współczesnym, globalizującym się świecie, który końcem XX wieku coraz bardziej przypominał rzeczywistość ponowoczesną. Opis ten jest głęboko zakorzeniony w zasadach katolickiej nauki społecznej, będącej narzędziem ewangelizacji.
Każda prawdziwa polityka społeczna musi uwzględniać troskę o jej realizację, co znajduje odzwierciedlenie w każdej encyklice społecznej. Głos w tej sprawie, szczególnie papieża Jana Pawła II, a także jego następców Benedykta XVI i Franciszka, skupia się na obronie prawdy o człowieku. Taka prawda wymaga poszanowania ludzkiej godności, co wiąże się z zasadami miłości i sprawiedliwości społecznej oraz z budowaniem prawdziwego pokoju społecznego, który jest niezbędny dla dobra wspólnego. Św. Jan Paweł II podkreślił w Centesimus annus, że prawdziwe dobro, w tym dobro wspólne, można osiągnąć tylko poprzez wolność podporządkowaną prawdzie.
Jan Paweł II był przekonany, że poza Ewangelią nie istnieje prawdziwe rozwiązanie żadnej kwestii społecznej, a "nowe rzeczy" mogą znaleźć przestrzeń prawdy oraz fundamentalne zasady moralne jedynie w jej obszarze. Niech duch społecznego nauczania św. Jana Pawła II wpływa na współczesną politykę społeczną w imię prawdziwego dobra człowieka stworzonego na obraz i podobieństwo Boże.
(fragment Przedmowy kard. Gerharda Müllera, prefekta Kongregacji Nauki Wiary)
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autor encykliki Centesimus annus przedstawia fenomen "nowych rzeczy" we współczesnym, globalizującym się świecie, który końcem XX wieku coraz bardziej przypominał rzeczywistość ponowoczesną. Opis ten jest głęboko zakorzeniony w zasadach katolickiej nauki społecznej, będącej narzędziem ewangelizacji.
Każda prawdziwa polityka społeczna musi uwzględniać troskę o jej realizację, co znajduje odzwierciedlenie w każdej encyklice społecznej. Głos w tej sprawie, szczególnie papieża Jana Pawła II, a także jego następców Benedykta XVI i Franciszka, skupia się na obronie prawdy o człowieku. Taka prawda wymaga poszanowania ludzkiej godności, co wiąże się z zasadami miłości i sprawiedliwości społecznej oraz z budowaniem prawdziwego pokoju społecznego, który jest niezbędny dla dobra wspólnego. Św. Jan Paweł II podkreślił w Centesimus annus, że prawdziwe dobro, w tym dobro wspólne, można osiągnąć tylko poprzez wolność podporządkowaną prawdzie.
Jan Paweł II był przekonany, że poza Ewangelią nie istnieje prawdziwe rozwiązanie żadnej kwestii społecznej, a "nowe rzeczy" mogą znaleźć przestrzeń prawdy oraz fundamentalne zasady moralne jedynie w jej obszarze. Niech duch społecznego nauczania św. Jana Pawła II wpływa na współczesną politykę społeczną w imię prawdziwego dobra człowieka stworzonego na obraz i podobieństwo Boże.
(fragment Przedmowy kard. Gerharda Müllera, prefekta Kongregacji Nauki Wiary)
