Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Podręczniki do muzyki i plastyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Monografia poświęcona podręcznikom do muzyki i plastyki wnosi istotny wkład w obszar pedagogiki oraz językoznawstwa, koncentrując się na teorii podręcznika szkolnego. Badania lingwistyczno-statystyczne, które zostały przeprowadzone w kontekście podręczników artystycznych, oferują zarówno naukowe, jak i praktyczne korzyści. Wyniki te mogą służyć jako podstawa do dalszych analiz w takich dziedzinach jak językoznawstwo i pedagogika, a także przyczyniać się do tworzenia nowych podręczników, które lepiej odpowiadają na potrzeby i kompetencje czytelników. Takie podejście zachęca uczniów do aktywnego czytania i wspiera ich proces edukacyjny.
Dzięki interdyscyplinarnemu charakterowi opracowania oraz kompleksowemu podejściu do problematyki podręczników przedmiotów artystycznych, książka stanowi interesującą lekturę dla pedagogów, językoznawców, nauczycieli i studentów. Równie wartościowa może być dla autorów oraz wydawców materiałów edukacyjnych, którzy poszukują inspiracji i wskazówek dotyczących nowoczesnego podejścia do tworzenia podręczników.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Monografia poświęcona podręcznikom do muzyki i plastyki wnosi istotny wkład w obszar pedagogiki oraz językoznawstwa, koncentrując się na teorii podręcznika szkolnego. Badania lingwistyczno-statystyczne, które zostały przeprowadzone w kontekście podręczników artystycznych, oferują zarówno naukowe, jak i praktyczne korzyści. Wyniki te mogą służyć jako podstawa do dalszych analiz w takich dziedzinach jak językoznawstwo i pedagogika, a także przyczyniać się do tworzenia nowych podręczników, które lepiej odpowiadają na potrzeby i kompetencje czytelników. Takie podejście zachęca uczniów do aktywnego czytania i wspiera ich proces edukacyjny.
Dzięki interdyscyplinarnemu charakterowi opracowania oraz kompleksowemu podejściu do problematyki podręczników przedmiotów artystycznych, książka stanowi interesującą lekturę dla pedagogów, językoznawców, nauczycieli i studentów. Równie wartościowa może być dla autorów oraz wydawców materiałów edukacyjnych, którzy poszukują inspiracji i wskazówek dotyczących nowoczesnego podejścia do tworzenia podręczników.
