Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Po lekcjach
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Po lekcjach" autorstwa Małgorzaty Wójcik-Dudek stanowi zbiór starannie wyselekcjonowanych i zaktualizowanych artykułów, które były już wcześniej publikowane. Autorka nadała im nową formę, dbając, aby każdy tekst wydobywał najważniejsze idee, a ich wzajemne sąsiedztwo otwierało przestrzeń na dialog i krytyczną refleksję. Poruszane tematy ściśle wiążą się z badawczymi zainteresowaniami Wójcik-Dudek oraz jej bogatym doświadczeniem zawodowym.
Artykuły skupiają się głównie na dwóch obszarach. Pierwszym z nich jest literatura adresowana do młodszych czytelników. Drugim – analiza wybranych lektur szkolnych poprzez nowe podejścia interpretacyjne, co ma na celu odświeżenie i poszerzenie perspektywy czytelniczej związanej z kanonicznymi dziełami. Małgorzata Wójcik-Dudek rozpoczyna od szczegółowych mikroanaliz, które prowadzą do bardziej ogólnych wniosków. Pozwala to na włączenie tych tekstów w szerszy dyskurs o potrzebie refleksji nad szkołą, która stawia na szczęście, troskę i wspólnotę. Takie podejście do literatury oferuje czytelnikowi nowatorskie narzędzie do zastanowienia się nad rolą edukacji humanistycznej w dzisiejszym społeczeństwie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Po lekcjach" autorstwa Małgorzaty Wójcik-Dudek stanowi zbiór starannie wyselekcjonowanych i zaktualizowanych artykułów, które były już wcześniej publikowane. Autorka nadała im nową formę, dbając, aby każdy tekst wydobywał najważniejsze idee, a ich wzajemne sąsiedztwo otwierało przestrzeń na dialog i krytyczną refleksję. Poruszane tematy ściśle wiążą się z badawczymi zainteresowaniami Wójcik-Dudek oraz jej bogatym doświadczeniem zawodowym.
Artykuły skupiają się głównie na dwóch obszarach. Pierwszym z nich jest literatura adresowana do młodszych czytelników. Drugim – analiza wybranych lektur szkolnych poprzez nowe podejścia interpretacyjne, co ma na celu odświeżenie i poszerzenie perspektywy czytelniczej związanej z kanonicznymi dziełami. Małgorzata Wójcik-Dudek rozpoczyna od szczegółowych mikroanaliz, które prowadzą do bardziej ogólnych wniosków. Pozwala to na włączenie tych tekstów w szerszy dyskurs o potrzebie refleksji nad szkołą, która stawia na szczęście, troskę i wspólnotę. Takie podejście do literatury oferuje czytelnikowi nowatorskie narzędzie do zastanowienia się nad rolą edukacji humanistycznej w dzisiejszym społeczeństwie.
