Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Pisz, publikuj, działaj. Jak tworzyć skuteczne treści w internecie
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nie musisz być wybitnym pisarzem, żeby pisać skutecznie – wystarczy, że zaczniesz działać. Budujesz swoją markę w internecie? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Marzysz o rozwijaniu bloga i mediów społecznościowych, ale brakuje ci pomysłów na treści? Ta książka jest dla ciebie. Znajdziesz tu kluczową wiedzę potrzebną do pisania, publikowania i funkcjonowania w sieci, a także praktyczne ćwiczenia i zadania, które pomogą ci szybko rozpocząć. Ważne, aby zdobyta teoria przerodziła się w praktykę. Twoi odbiorcy czekają na treści, które ich zafascynują, przekonają do ciebie lub po prostu zatrzymają ich uwagę na dłużej! Dzięki tej książce nauczysz się, jak tworzyć treści zgodne z twoimi celami, doskonalić swój styl pisania, docierać do odpowiedniej publiczności, efektywnie wykorzystywać język korzyści, szukać inspirujących tematów, optymalizować treści dla SEO, skutecznie działać w social mediach oraz korzystać z narzędzi, które ułatwią ci pracę. Dowiesz się także, jak zaplanować swoją strategię treści. Dodatkowo, otrzymasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które wykorzystasz zarówno na blogu, jak i w mediach społecznościowych! Nie potrzebujesz niczego więcej – zacznij pisać, publikować i działać!
Klaudyna Maciąg – odkąd była dzieckiem, wiedziała, że jej przyszłość będzie związana z pisaniem, i konsekwentnie realizuje tę wizję. Od 2002 roku działa jako copywriterka i content writerka, ucząc innych, jak tworzyć treści i wspierając firmy oraz twórców w opracowywaniu strategii. Jest autorką poradnika dla początkujących transkrybentów i bestsellerowego Dziennika Wieloletniego. Prowadzi bloga klaudynamaciag.pl, który od 2010 roku skupia się na tematach związanych z freelancingiem i rozwojem osobistym, a także nagrywa podcast „Zacznijmy od słowa” skierowany do twórców i freelancerów pragnących pisać lepiej i działać skuteczniej w świecie online.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nie musisz być wybitnym pisarzem, żeby pisać skutecznie – wystarczy, że zaczniesz działać. Budujesz swoją markę w internecie? Jesteś soloprzedsiębiorcą? Marzysz o rozwijaniu bloga i mediów społecznościowych, ale brakuje ci pomysłów na treści? Ta książka jest dla ciebie. Znajdziesz tu kluczową wiedzę potrzebną do pisania, publikowania i funkcjonowania w sieci, a także praktyczne ćwiczenia i zadania, które pomogą ci szybko rozpocząć. Ważne, aby zdobyta teoria przerodziła się w praktykę. Twoi odbiorcy czekają na treści, które ich zafascynują, przekonają do ciebie lub po prostu zatrzymają ich uwagę na dłużej! Dzięki tej książce nauczysz się, jak tworzyć treści zgodne z twoimi celami, doskonalić swój styl pisania, docierać do odpowiedniej publiczności, efektywnie wykorzystywać język korzyści, szukać inspirujących tematów, optymalizować treści dla SEO, skutecznie działać w social mediach oraz korzystać z narzędzi, które ułatwią ci pracę. Dowiesz się także, jak zaplanować swoją strategię treści. Dodatkowo, otrzymasz 40 uniwersalnych pomysłów na wpisy, które wykorzystasz zarówno na blogu, jak i w mediach społecznościowych! Nie potrzebujesz niczego więcej – zacznij pisać, publikować i działać!
Klaudyna Maciąg – odkąd była dzieckiem, wiedziała, że jej przyszłość będzie związana z pisaniem, i konsekwentnie realizuje tę wizję. Od 2002 roku działa jako copywriterka i content writerka, ucząc innych, jak tworzyć treści i wspierając firmy oraz twórców w opracowywaniu strategii. Jest autorką poradnika dla początkujących transkrybentów i bestsellerowego Dziennika Wieloletniego. Prowadzi bloga klaudynamaciag.pl, który od 2010 roku skupia się na tematach związanych z freelancingiem i rozwojem osobistym, a także nagrywa podcast „Zacznijmy od słowa” skierowany do twórców i freelancerów pragnących pisać lepiej i działać skuteczniej w świecie online.
