Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Patoedukacja. Co nie działa w polskiej szkole i jak to zmienić. Rozmowy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Wojciech Harpula w swojej książce dogłębnie analizuje problemy, z jakimi boryka się polski system edukacji. Zwraca uwagę na absurdalności, które są powszechnie znane, jak i na te mniej oczywiste, które często pozostają niezauważone. Przez pryzmat rozmów z nauczycielami, pedagogami oraz psychologami, odkrywa obraz szkoły, który może przypominać system pełen ograniczeń i kontroli. Autor podkreśla, że nasze placówki edukacyjne wciąż funkcjonują w sposób przestarzały, co prowadzi do zatracenia naturalnej ciekawości świata wśród uczniów i marnowania ich potencjału. Książka nie skupia się tylko na krytyce istniejącego stanu, ale oferuje również konkretne propozycje zmian, które można by wprowadzić, aby poprawić sytuację. Przemawia przeciwko politycznym sloganom i daje czytelnikowi solidną wiedzę na temat tego, co należy zrobić, aby szkoły mogły lepiej służyć przyszłym pokoleniom. Edukacja dotyczy nas wszystkich, a nie jedynie tych, którzy aktualnie uczą się w szkołach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Wojciech Harpula w swojej książce dogłębnie analizuje problemy, z jakimi boryka się polski system edukacji. Zwraca uwagę na absurdalności, które są powszechnie znane, jak i na te mniej oczywiste, które często pozostają niezauważone. Przez pryzmat rozmów z nauczycielami, pedagogami oraz psychologami, odkrywa obraz szkoły, który może przypominać system pełen ograniczeń i kontroli. Autor podkreśla, że nasze placówki edukacyjne wciąż funkcjonują w sposób przestarzały, co prowadzi do zatracenia naturalnej ciekawości świata wśród uczniów i marnowania ich potencjału. Książka nie skupia się tylko na krytyce istniejącego stanu, ale oferuje również konkretne propozycje zmian, które można by wprowadzić, aby poprawić sytuację. Przemawia przeciwko politycznym sloganom i daje czytelnikowi solidną wiedzę na temat tego, co należy zrobić, aby szkoły mogły lepiej służyć przyszłym pokoleniom. Edukacja dotyczy nas wszystkich, a nie jedynie tych, którzy aktualnie uczą się w szkołach.
