Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowy kształt nauczycielstwa. Szkic pedeutologiczny
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Edukacja pełni istotną rolę nie tylko jako element struktury społecznej, ale również poprzez jej aktywne współtworzenie i umacnianie. Tematyka ta nieustannie fascynuje szerokie grono odbiorców, zwłaszcza tych związanych zawodowo z nauczaniem, skłaniając ich do głębszych rozważań wykraczających poza codzienne doświadczenia i powierzchowne analizy. Zadajemy sobie pytania dotyczące głębokiej natury zachodzących zmian, ich kierunku oraz metod ich wprowadzania, a także konsekwencji, jakie niosą za sobą przeobrażenia tego typu.
Książka ta doskonale wpisuje się w nurt tych rozważań. Jej autorka, będąc uważnym analitykiem rzeczywistości edukacyjnej, śledzi procesy legislacyjne dotyczące zasad pracy nauczycieli, a także pochyla się nad aktualnymi wyzwaniami, przed którymi stają dziś pedagodzy. Publikacja ta nie tylko pozwala na dogłębne zrozumienie specyfiki i zakresu omawianych zmian oraz wyzwań, ale również zachęca do refleksji nad kierunkiem i skutkami nieustannych przemian, które obserwujemy na co dzień.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Edukacja pełni istotną rolę nie tylko jako element struktury społecznej, ale również poprzez jej aktywne współtworzenie i umacnianie. Tematyka ta nieustannie fascynuje szerokie grono odbiorców, zwłaszcza tych związanych zawodowo z nauczaniem, skłaniając ich do głębszych rozważań wykraczających poza codzienne doświadczenia i powierzchowne analizy. Zadajemy sobie pytania dotyczące głębokiej natury zachodzących zmian, ich kierunku oraz metod ich wprowadzania, a także konsekwencji, jakie niosą za sobą przeobrażenia tego typu.
Książka ta doskonale wpisuje się w nurt tych rozważań. Jej autorka, będąc uważnym analitykiem rzeczywistości edukacyjnej, śledzi procesy legislacyjne dotyczące zasad pracy nauczycieli, a także pochyla się nad aktualnymi wyzwaniami, przed którymi stają dziś pedagodzy. Publikacja ta nie tylko pozwala na dogłębne zrozumienie specyfiki i zakresu omawianych zmian oraz wyzwań, ale również zachęca do refleksji nad kierunkiem i skutkami nieustannych przemian, które obserwujemy na co dzień.
