Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nowoczesny e-mail marketing. Uniwersalny, responsywny i skuteczny mailing w HTML-u
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Jeśli chcesz poznać tajniki tworzenia skutecznych kampanii e-mailowych, ta książka jest dla Ciebie. E-mail marketing wciąż pozostaje jednym z najbardziej efektywnych i ekonomicznych sposobów promocji w internecie. Codziennie miliony wiadomości reklamowych trafiają do skrzynek odbiorców, więc co zrobić, aby Twoja kampania wyróżniła się w tłumie? Odkryj strategie przyciągnięcia uwagi klientów i jak dobrze zaplanowany e-mail może zbliżyć Cię do osiągnięcia Twoich celów biznesowych.
Książka oferuje praktyczne porady dotyczące tworzenia nowoczesnych i przyciągających wzrok e-maili. Od samego początku dowiesz się, jak zaplanować strukturę wiadomości, aby była ona dostosowana do różnych urządzeń, oraz jak zoptymalizować wiadomości pod kątem różnych programów pocztowych. Jeden z rozdziałów skupia się na optymalizacji kampanii za pomocą testów A/B, monitorowaniu wyników i generowaniu szczegółowych statystyk. Lektura ta jest niezbędna dla każdego, kto pragnie uczynić marketing e-mailowy skuteczniejszym.
Dzięki zawartym wskazówkom nauczysz się tworzyć atrakcyjny i skuteczny e-mail, opracujesz responsywny kod działający na różnych urządzeniach, a także będziesz mógł dokładnie ocenić efektywność swojej kampanii. Poznasz również dostępnych dostawców usług mailingowych, co pomoże Ci w zdobywaniu nowych klientów. Książka ta to Twój przewodnik do sukcesu w e-mail marketingu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Jeśli chcesz poznać tajniki tworzenia skutecznych kampanii e-mailowych, ta książka jest dla Ciebie. E-mail marketing wciąż pozostaje jednym z najbardziej efektywnych i ekonomicznych sposobów promocji w internecie. Codziennie miliony wiadomości reklamowych trafiają do skrzynek odbiorców, więc co zrobić, aby Twoja kampania wyróżniła się w tłumie? Odkryj strategie przyciągnięcia uwagi klientów i jak dobrze zaplanowany e-mail może zbliżyć Cię do osiągnięcia Twoich celów biznesowych.
Książka oferuje praktyczne porady dotyczące tworzenia nowoczesnych i przyciągających wzrok e-maili. Od samego początku dowiesz się, jak zaplanować strukturę wiadomości, aby była ona dostosowana do różnych urządzeń, oraz jak zoptymalizować wiadomości pod kątem różnych programów pocztowych. Jeden z rozdziałów skupia się na optymalizacji kampanii za pomocą testów A/B, monitorowaniu wyników i generowaniu szczegółowych statystyk. Lektura ta jest niezbędna dla każdego, kto pragnie uczynić marketing e-mailowy skuteczniejszym.
Dzięki zawartym wskazówkom nauczysz się tworzyć atrakcyjny i skuteczny e-mail, opracujesz responsywny kod działający na różnych urządzeniach, a także będziesz mógł dokładnie ocenić efektywność swojej kampanii. Poznasz również dostępnych dostawców usług mailingowych, co pomoże Ci w zdobywaniu nowych klientów. Książka ta to Twój przewodnik do sukcesu w e-mail marketingu.
