Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Nigdy Nie poddawaj się
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi owoc współpracy wybitnych przedsiębiorców, którzy postanowili podzielić się swoimi doświadczeniami w celu inspirowania i wspierania innych przedsiębiorców w dążeniu do osiągania zamierzonych celów. Autorzy dzielą się osobistymi historiami, opisując nie tylko sukcesy, ale również niespodziewane porażki oraz kroki, które podjęli, aby stawić im czoła. W książce znajdziemy odpowiedzi na istotne pytania dotyczące przedsiębiorczości, współczesnego podejścia do biznesu oraz tego, jak radzili sobie z przeciwnościami losu takie osobistości, jak Thomas Edison, Henry Ford, Walt Disney czy Steve Jobs. Dodatkowo, książka przedstawia wyniki wieloletnich badań Instytutu Gallupa dotyczące osiągania sukcesu i skutecznego myślenia w polskich realiach biznesowych. Zachęca też do przeczytania niepublikowanych wcześniej historii 21 wyjątkowych kobiet noszących tytuł Ambasadorów Przedsiębiorczości w Polsce. Dzięki ich opowieściom dowiemy się, jak myślą przedsiębiorcy w obliczu kryzysów oraz jaki wpływ na ich sukces miały konkretne cele, dalekosiężna wizja oraz samodyscyplina. Autorki tej inspirującej publikacji przedstawiają swoje drogi do budowania rozpoznawalnych marek oraz szerokiego grona lojalnych klientów, pokazując, co pomogło im przetrwać trudne chwile i odnosić sukcesy z przesuniętym w czasie efektem. To właśnie te pouczające historie mogą pomóc innym przedsiębiorcom w Polsce rozwijać odpowiednie nastawienie do prowadzenia własnej działalności. Na stronach tego poradnika biznesowego Ambasadorzy Przedsiębiorczości przypominają: „Nigdy się nie poddawaj, bo jeśli przejdziesz najgorsze chwile, to znaczy, że zasługujesz na te najlepsze.” Wśród autorek książki znajdują się takie postacie jak Beata Drzazga, Beata Bar, Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Beata Dethloff, Anna Hejka, Ewa Jakubczyk-Cały, Angelika Jarosławska, Anna Kolisz, Aleksandra Łukomska-Smulska, Sylwia Mokrysz, Beata Paszke-Sobolewska, Ewa Rogozińska, Sylwia Romaniuk, Kamila Rowińska, Julia Strugarek, Anna Szczęśniak, Elżbieta Szymczak-Pijanowska, Alicja Wojciechowska, Oksana Yarema, Marta Zięba-Szklarska oraz Izabella Żyglicka. Projekt ten został zrealizowany przez Urszulę Ciołeszyńską, Prezes Fundacji Polska Sieć Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet, a swoim udziałem zaszczyciła go także Wendy Diamond, Prezes Women's Entrepreneurship Day.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi owoc współpracy wybitnych przedsiębiorców, którzy postanowili podzielić się swoimi doświadczeniami w celu inspirowania i wspierania innych przedsiębiorców w dążeniu do osiągania zamierzonych celów. Autorzy dzielą się osobistymi historiami, opisując nie tylko sukcesy, ale również niespodziewane porażki oraz kroki, które podjęli, aby stawić im czoła. W książce znajdziemy odpowiedzi na istotne pytania dotyczące przedsiębiorczości, współczesnego podejścia do biznesu oraz tego, jak radzili sobie z przeciwnościami losu takie osobistości, jak Thomas Edison, Henry Ford, Walt Disney czy Steve Jobs. Dodatkowo, książka przedstawia wyniki wieloletnich badań Instytutu Gallupa dotyczące osiągania sukcesu i skutecznego myślenia w polskich realiach biznesowych. Zachęca też do przeczytania niepublikowanych wcześniej historii 21 wyjątkowych kobiet noszących tytuł Ambasadorów Przedsiębiorczości w Polsce. Dzięki ich opowieściom dowiemy się, jak myślą przedsiębiorcy w obliczu kryzysów oraz jaki wpływ na ich sukces miały konkretne cele, dalekosiężna wizja oraz samodyscyplina. Autorki tej inspirującej publikacji przedstawiają swoje drogi do budowania rozpoznawalnych marek oraz szerokiego grona lojalnych klientów, pokazując, co pomogło im przetrwać trudne chwile i odnosić sukcesy z przesuniętym w czasie efektem. To właśnie te pouczające historie mogą pomóc innym przedsiębiorcom w Polsce rozwijać odpowiednie nastawienie do prowadzenia własnej działalności. Na stronach tego poradnika biznesowego Ambasadorzy Przedsiębiorczości przypominają: „Nigdy się nie poddawaj, bo jeśli przejdziesz najgorsze chwile, to znaczy, że zasługujesz na te najlepsze.” Wśród autorek książki znajdują się takie postacie jak Beata Drzazga, Beata Bar, Zdzisława Dacko-Pikiewicz, Beata Dethloff, Anna Hejka, Ewa Jakubczyk-Cały, Angelika Jarosławska, Anna Kolisz, Aleksandra Łukomska-Smulska, Sylwia Mokrysz, Beata Paszke-Sobolewska, Ewa Rogozińska, Sylwia Romaniuk, Kamila Rowińska, Julia Strugarek, Anna Szczęśniak, Elżbieta Szymczak-Pijanowska, Alicja Wojciechowska, Oksana Yarema, Marta Zięba-Szklarska oraz Izabella Żyglicka. Projekt ten został zrealizowany przez Urszulę Ciołeszyńską, Prezes Fundacji Polska Sieć Ambasadorów Przedsiębiorczości Kobiet, a swoim udziałem zaszczyciła go także Wendy Diamond, Prezes Women's Entrepreneurship Day.
