Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Mowa koni 2. Fundamenty komunikacji z końmi
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
„Mowa koni 2” autorstwa Sharon Wilsie to wszechstronny przewodnik, który umożliwia skuteczną komunikację z końmi i doskonale uzupełnia każdy system pracy ze zwierzętami. Wydana w 2016 roku pierwsza książka Wilsie „Mowa koni. Rozmowy z końmi w ich języku” innowacyjnie pokazała, jak dotarcie do języka koni może przynieść lepsze efekty niż próby zmuszenia ich do zrozumienia naszych oczekiwań. Obecnie autorka rozszerzyła swoje badania, oferując nowy podręcznik, który zachwyci zarówno tych, którzy znają jej wcześniejsze dzieło, jak i osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z końmi.
Wilsie przekonuje, że każda metoda pracy z końmi może być wzbogacona o prostą korekcję w języku ciała i osobistym podejściu, dostarczając wartościowych wskazówek. Istotne zalecenia obejmują: doskonalenie podstaw komunikacji z końmi oraz zapoznanie się z nowymi odkryciami; obserwowanie „szachownicy życia” koni i tego, jak się na niej poruszają; identyfikację „przycisków mowy koni” i ich funkcji; zgłębianie dynamiki relacji w stadzie oraz określenie osobowości własnego konia, co pozwoli na lepsze zrozumienie jego zachowań w codziennych sytuacjach. Autorka przedstawia również cykliczny charakter rozmów koni definiowany przez „Cztery P” i „IPNN”, a także opisuje technikę „rozmowy spoza ogrodzenia” jako skuteczny i bezpieczny sposób na budowanie więzi z koniem.
Książka zaleca także, aby zapraszać konia do siebie i przekładać doświadczenia z komunikacji z ziemi na czas jazdy wierzchem. Zaproponowany słownik mowy koni stanowi narzędzie do rozwiązywania trudności, z jakimi spotykają się jeźdźcy i trenerzy. Ta publikacja pozwala na udoskonalenie technik szkoleniowych, prowadzi do poprawy zachowania koni i sprawia, że efekty pracy z nimi przynoszą prawdziwą satysfakcję.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
„Mowa koni 2” autorstwa Sharon Wilsie to wszechstronny przewodnik, który umożliwia skuteczną komunikację z końmi i doskonale uzupełnia każdy system pracy ze zwierzętami. Wydana w 2016 roku pierwsza książka Wilsie „Mowa koni. Rozmowy z końmi w ich języku” innowacyjnie pokazała, jak dotarcie do języka koni może przynieść lepsze efekty niż próby zmuszenia ich do zrozumienia naszych oczekiwań. Obecnie autorka rozszerzyła swoje badania, oferując nowy podręcznik, który zachwyci zarówno tych, którzy znają jej wcześniejsze dzieło, jak i osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę z końmi.
Wilsie przekonuje, że każda metoda pracy z końmi może być wzbogacona o prostą korekcję w języku ciała i osobistym podejściu, dostarczając wartościowych wskazówek. Istotne zalecenia obejmują: doskonalenie podstaw komunikacji z końmi oraz zapoznanie się z nowymi odkryciami; obserwowanie „szachownicy życia” koni i tego, jak się na niej poruszają; identyfikację „przycisków mowy koni” i ich funkcji; zgłębianie dynamiki relacji w stadzie oraz określenie osobowości własnego konia, co pozwoli na lepsze zrozumienie jego zachowań w codziennych sytuacjach. Autorka przedstawia również cykliczny charakter rozmów koni definiowany przez „Cztery P” i „IPNN”, a także opisuje technikę „rozmowy spoza ogrodzenia” jako skuteczny i bezpieczny sposób na budowanie więzi z koniem.
Książka zaleca także, aby zapraszać konia do siebie i przekładać doświadczenia z komunikacji z ziemi na czas jazdy wierzchem. Zaproponowany słownik mowy koni stanowi narzędzie do rozwiązywania trudności, z jakimi spotykają się jeźdźcy i trenerzy. Ta publikacja pozwala na udoskonalenie technik szkoleniowych, prowadzi do poprawy zachowania koni i sprawia, że efekty pracy z nimi przynoszą prawdziwą satysfakcję.
