Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metodyka nauczania języka polskiego i konspekty zajęć w klasach IV-VIII. Poradnik dla nauczycieli
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poradnik stanowi cenne źródło wiedzy dla nauczycieli, którzy pragną efektywnie planować pracę z uczniami. Zawiera szeroki zakres informacji dotyczących zasad i metod nauczania, a także efektywnej organizacji lekcji. Pomaga nauczycielom łączyć proces oceniania z edukacją, umożliwiając skuteczne sprawdzanie osiągnięć uczniów. Skupia się na tym, jak zachęcać uczniów do entuzjastycznego podejmowania wyzwań w klasie IV oraz jak postępować, by mogli rozwijać swoje zdolności i łagodnie pokonywać trudności w starszych klasach. Uczy również współpracy w grupie, a jednocześnie rozwijania indywidualności i osobowości.
Oprócz tego, poradnik oferuje wskazówki, jak kształcić umiejętności myślenia, czytania, słuchania, mówienia i pisania, koncentrując się na rozwijaniu języka ojczystego ucznia w sposób, który daje radość z nauki. Zawarte są w nim przykłady scenariuszy lekcji, ćwiczeń, kart pracy oraz sposoby opracowywania lektur, co czyni go praktycznym narzędziem w codziennej pracy dydaktycznej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poradnik stanowi cenne źródło wiedzy dla nauczycieli, którzy pragną efektywnie planować pracę z uczniami. Zawiera szeroki zakres informacji dotyczących zasad i metod nauczania, a także efektywnej organizacji lekcji. Pomaga nauczycielom łączyć proces oceniania z edukacją, umożliwiając skuteczne sprawdzanie osiągnięć uczniów. Skupia się na tym, jak zachęcać uczniów do entuzjastycznego podejmowania wyzwań w klasie IV oraz jak postępować, by mogli rozwijać swoje zdolności i łagodnie pokonywać trudności w starszych klasach. Uczy również współpracy w grupie, a jednocześnie rozwijania indywidualności i osobowości.
Oprócz tego, poradnik oferuje wskazówki, jak kształcić umiejętności myślenia, czytania, słuchania, mówienia i pisania, koncentrując się na rozwijaniu języka ojczystego ucznia w sposób, który daje radość z nauki. Zawarte są w nim przykłady scenariuszy lekcji, ćwiczeń, kart pracy oraz sposoby opracowywania lektur, co czyni go praktycznym narzędziem w codziennej pracy dydaktycznej.
