Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Metoda integracji sensorycznej we wspomaganiu rozwoju mowy u dzieci z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta skierowana jest do specjalistów zajmujących się terapią integracji sensorycznej. Autorka w zrozumiały, lecz jednocześnie starannie opracowany sposób tłumaczy, jakie są przyczyny uszkodzeń ośrodkowego układu nerwowego, jakie dysfunkcje mogą z tego wynikać oraz jak te dysfunkcje się manifestują. Znajdziemy tu również szczegółowe omówienie samej metody integracji sensorycznej oraz jej efektywności w praktyce. Autorka szczególną wagę przywiązuje do opisu wyzwań związanych z mową oraz problemów integracyjnych u dzieci z zespołem Downa, autyzmem wczesnodziecięcym, mózgowym porażeniem dziecięcym i upośledzeniem umysłowym. Druga część publikacji oferuje praktyczne porady na temat stosowania tej metody w pracy z dziećmi. Zawiera opisy konkretnych problemów oraz bogaty zbiór ćwiczeń korygujących, które mogą być stosowane w terapii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta skierowana jest do specjalistów zajmujących się terapią integracji sensorycznej. Autorka w zrozumiały, lecz jednocześnie starannie opracowany sposób tłumaczy, jakie są przyczyny uszkodzeń ośrodkowego układu nerwowego, jakie dysfunkcje mogą z tego wynikać oraz jak te dysfunkcje się manifestują. Znajdziemy tu również szczegółowe omówienie samej metody integracji sensorycznej oraz jej efektywności w praktyce. Autorka szczególną wagę przywiązuje do opisu wyzwań związanych z mową oraz problemów integracyjnych u dzieci z zespołem Downa, autyzmem wczesnodziecięcym, mózgowym porażeniem dziecięcym i upośledzeniem umysłowym. Druga część publikacji oferuje praktyczne porady na temat stosowania tej metody w pracy z dziećmi. Zawiera opisy konkretnych problemów oraz bogaty zbiór ćwiczeń korygujących, które mogą być stosowane w terapii.
