Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing to proste. Stwórz skuteczną ścieżkę dotarcia do nowych klientów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Marketing to proste" autorstwa Donalda Millera to praktyczny przewodnik, bazujący na sprawdzonych zasadach z popularnego "Modelu StoryBrand". Książka dostarcza konkretnej, pięcioetapowej listy kontrolnej, która umożliwia stworzenie efektywnego lejka sprzedażowego, integrującego wszystkie istotne punkty kontaktu z klientem. Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę? Po pierwsze, nauczysz się projektować lejek sprzedażowy, który przyciąga klientów do Twojej firmy. Po drugie, budując trzy etapy relacji z klientami, możesz zapewnić sobie ich długotrwałą lojalność. Po trzecie, opracujesz i wdrożysz plan marketingowy z mierzalnymi rezultatami. Książka pokazuje też, jak wykorzystać e-mail marketing, aby zwiększyć ruch i rozpoznawalność marki, a także jak skonstruować stronę internetową, która przekształca odwiedzających w klientów. "Marketing to proste" skierowane jest do specjalistów od marketingu, właścicieli małych i średnich firm oraz osób indywidualnie zajmujących się marketingiem. Przykładowo, Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu, opowiada, jak jeden z jej klientów doświadcza niezwykłego wzrostu zapytań w internecie dzięki wprowadzonym zmianom. Z kolei Amy Schutte, właścicielka Hudson and Co. LLC, opisuje, jak przebudowa strony internetowej jej klientki drastycznie zwiększyła liczbę miesięcznych leadów. Donald Miller, prezes StoryBrand i Business Made Simple oraz autor kilku bestsellerów, oferuje swoje doświadczenie i wiedzę w zrozumiałej formie. Mieszka w Nashville, Tennessee, z żoną Elizabeth i córką Emmeline. książka ta stanowi cenne źródło inspiracji i wiedzy dla każdego, kto chce skutecznie zarządzać marketingiem w swojej firmie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Marketing to proste" autorstwa Donalda Millera to praktyczny przewodnik, bazujący na sprawdzonych zasadach z popularnego "Modelu StoryBrand". Książka dostarcza konkretnej, pięcioetapowej listy kontrolnej, która umożliwia stworzenie efektywnego lejka sprzedażowego, integrującego wszystkie istotne punkty kontaktu z klientem. Dlaczego warto sięgnąć po tę książkę? Po pierwsze, nauczysz się projektować lejek sprzedażowy, który przyciąga klientów do Twojej firmy. Po drugie, budując trzy etapy relacji z klientami, możesz zapewnić sobie ich długotrwałą lojalność. Po trzecie, opracujesz i wdrożysz plan marketingowy z mierzalnymi rezultatami. Książka pokazuje też, jak wykorzystać e-mail marketing, aby zwiększyć ruch i rozpoznawalność marki, a także jak skonstruować stronę internetową, która przekształca odwiedzających w klientów. "Marketing to proste" skierowane jest do specjalistów od marketingu, właścicieli małych i średnich firm oraz osób indywidualnie zajmujących się marketingiem. Przykładowo, Amy Burgess, konsultantka ds. marketingu, opowiada, jak jeden z jej klientów doświadcza niezwykłego wzrostu zapytań w internecie dzięki wprowadzonym zmianom. Z kolei Amy Schutte, właścicielka Hudson and Co. LLC, opisuje, jak przebudowa strony internetowej jej klientki drastycznie zwiększyła liczbę miesięcznych leadów. Donald Miller, prezes StoryBrand i Business Made Simple oraz autor kilku bestsellerów, oferuje swoje doświadczenie i wiedzę w zrozumiałej formie. Mieszka w Nashville, Tennessee, z żoną Elizabeth i córką Emmeline. książka ta stanowi cenne źródło inspiracji i wiedzy dla każdego, kto chce skutecznie zarządzać marketingiem w swojej firmie.
