Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marketing Premium
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zanurz się w fascynującym świecie marek luksusowych i premium! Obserwujemy dynamiczny wzrost zamożności polskiego społeczeństwa. Systematyczny wzrost średnich zarobków i PKB wpływa na zwiększenie się liczby konsumentów zainteresowanych kategorią dóbr luksusowych. To dobra nowina dla producentów i usługodawców, którzy celują w elitarną klientelę. Jak jednak strategia marketingowa powinna wyglądać w tym segmencie? Czy metody, które działają w przypadku masowych marek, będą równie skuteczne? Jak zdobyć zaufanie coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie rozwiązania stosują czołowe marki luksusowe, aby utrzymać sukces na tym dynamicznie zmieniającym się rynku? Na te pytania odpowiada książka, będąca owocem dokładnej analizy przemian zachodzących w Polsce.
Rynkowi menedżerowie oraz właściciele firm luksusowych nadal odczuwają brak dostępu do wiedzy niezbędnej do podejmowania trafnych decyzji. Dominika Trawka w swojej książce wypełnia tę lukę, koncentrując się na komunikacji marek premium. Publikacja stanowi cenne źródło informacji i inspiracji dla agencji marketingowych, domów mediowych oraz ekspertów w tej dziedzinie. Miłośnikom marek luksusowych natomiast dostarcza wglądu w fascynujące projekty, które mogą pomóc im w staniu się bardziej świadomymi konsumentami.
Autorka przedstawia dwanaście kluczowych trendów oraz ponad pięćdziesiąt konkretnych przykładów działań promujących luksusowe marki. Publikacja wzbogacona jest także o opinie ekspertów oraz przedstawicieli firm działających w sektorze dóbr premium.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zanurz się w fascynującym świecie marek luksusowych i premium! Obserwujemy dynamiczny wzrost zamożności polskiego społeczeństwa. Systematyczny wzrost średnich zarobków i PKB wpływa na zwiększenie się liczby konsumentów zainteresowanych kategorią dóbr luksusowych. To dobra nowina dla producentów i usługodawców, którzy celują w elitarną klientelę. Jak jednak strategia marketingowa powinna wyglądać w tym segmencie? Czy metody, które działają w przypadku masowych marek, będą równie skuteczne? Jak zdobyć zaufanie coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie rozwiązania stosują czołowe marki luksusowe, aby utrzymać sukces na tym dynamicznie zmieniającym się rynku? Na te pytania odpowiada książka, będąca owocem dokładnej analizy przemian zachodzących w Polsce.
Rynkowi menedżerowie oraz właściciele firm luksusowych nadal odczuwają brak dostępu do wiedzy niezbędnej do podejmowania trafnych decyzji. Dominika Trawka w swojej książce wypełnia tę lukę, koncentrując się na komunikacji marek premium. Publikacja stanowi cenne źródło informacji i inspiracji dla agencji marketingowych, domów mediowych oraz ekspertów w tej dziedzinie. Miłośnikom marek luksusowych natomiast dostarcza wglądu w fascynujące projekty, które mogą pomóc im w staniu się bardziej świadomymi konsumentami.
Autorka przedstawia dwanaście kluczowych trendów oraz ponad pięćdziesiąt konkretnych przykładów działań promujących luksusowe marki. Publikacja wzbogacona jest także o opinie ekspertów oraz przedstawicieli firm działających w sektorze dóbr premium.
