Książka - Marketing Premium

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing Premium

Marketing Premium

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Zanurz się w fascynującym świecie marek luksusowych i premium! Obserwujemy dynamiczny wzrost zamożności polskiego społeczeństwa. Systematyczny wzrost średnich zarobków i PKB wpływa na zwiększenie się liczby konsumentów zainteresowanych kategorią dóbr luksusowych. To dobra nowina dla producentów i usługodawców, którzy celują w elitarną klientelę. Jak jednak strategia marketingowa powinna wyglądać w tym segmencie? Czy metody, które działają w przypadku masowych marek, będą równie skuteczne? Jak zdobyć zaufanie coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie rozwiązania stosują czołowe marki luksusowe, aby utrzymać sukces na tym dynamicznie zmieniającym się rynku? Na te pytania odpowiada książka, będąca owocem dokładnej analizy przemian zachodzących w Polsce.

Rynkowi menedżerowie oraz właściciele firm luksusowych nadal odczuwają brak dostępu do wiedzy niezbędnej do podejmowania trafnych decyzji. Dominika Trawka w swojej książce wypełnia tę lukę, koncentrując się na komunikacji marek premium. Publikacja stanowi cenne źródło informacji i inspiracji dla agencji marketingowych, domów mediowych oraz ekspertów w tej dziedzinie. Miłośnikom marek luksusowych natomiast dostarcza wglądu w fascynujące projekty, które mogą pomóc im w staniu się bardziej świadomymi konsumentami.

Autorka przedstawia dwanaście kluczowych trendów oraz ponad pięćdziesiąt konkretnych przykładów działań promujących luksusowe marki. Publikacja wzbogacona jest także o opinie ekspertów oraz przedstawicieli firm działających w sektorze dóbr premium.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Zanurz się w fascynującym świecie marek luksusowych i premium! Obserwujemy dynamiczny wzrost zamożności polskiego społeczeństwa. Systematyczny wzrost średnich zarobków i PKB wpływa na zwiększenie się liczby konsumentów zainteresowanych kategorią dóbr luksusowych. To dobra nowina dla producentów i usługodawców, którzy celują w elitarną klientelę. Jak jednak strategia marketingowa powinna wyglądać w tym segmencie? Czy metody, które działają w przypadku masowych marek, będą równie skuteczne? Jak zdobyć zaufanie coraz bardziej świadomych konsumentów? Jakie rozwiązania stosują czołowe marki luksusowe, aby utrzymać sukces na tym dynamicznie zmieniającym się rynku? Na te pytania odpowiada książka, będąca owocem dokładnej analizy przemian zachodzących w Polsce.

Rynkowi menedżerowie oraz właściciele firm luksusowych nadal odczuwają brak dostępu do wiedzy niezbędnej do podejmowania trafnych decyzji. Dominika Trawka w swojej książce wypełnia tę lukę, koncentrując się na komunikacji marek premium. Publikacja stanowi cenne źródło informacji i inspiracji dla agencji marketingowych, domów mediowych oraz ekspertów w tej dziedzinie. Miłośnikom marek luksusowych natomiast dostarcza wglądu w fascynujące projekty, które mogą pomóc im w staniu się bardziej świadomymi konsumentami.

Autorka przedstawia dwanaście kluczowych trendów oraz ponad pięćdziesiąt konkretnych przykładów działań promujących luksusowe marki. Publikacja wzbogacona jest także o opinie ekspertów oraz przedstawicieli firm działających w sektorze dóbr premium.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 17.40 zł
Okładka: Twarda
Ilość stron: 176
Rok wydania: 2019
Rozmiar: 140 × 205 mm
ID: 9788328355163
Autorzy:

Dane producenta:

Helion , Kościuszki 1C, 44-100 Gliwice, Polska ,[email protected] ,tel. (32) 230-98-63

Inne książki: Dominika Trawka

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info