Książka - Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów

Marketing internetowy w Google. Pozycjonowanie, Ads & Google Analytics 4 dla biznesu, e-commerce, marketerów

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Rozumienie i umiejętne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google to klucz do sukcesu w dzisiejszym świecie marketingu internetowego, który nieustannie się rozwija. Google oferuje szeroki zestaw narzędzi, których celem jest wspomaganie marketerów w pozycjonowaniu, tworzeniu i zarządzaniu reklamami w wyszukiwarkach i na stronach internetowych, a także w analizie efektywności działań marketingowych oraz zachowań użytkowników. Ten podręcznik stanowi kompleksowy przewodnik po narzędziach Google, dostarczając wiedzy niezbędnej do efektywnej promocji marki i jej produktów w sieci. Odkryjesz tutaj podstawy oraz zaawansowane zagadnienia związane z SEO i SEM, nauczysz się korzystać z Google Ads i Google Analytics 4, zgłębisz teoretyczne aspekty, a także poznasz sprawdzone metody działania. Autorzy prezentują przykłady, zarówno te godne naśladowania, jak i te, których warto unikać, co umożliwia dogłębne zrozumienie praktycznego użycia omawianych narzędzi. Dodatkowym atutem są ponad 150 minut materiałów wideo, które wzbogacą Twoją wiedzę i pomogą w praktyce. Drugie wydanie tej książki zawiera szereg nowych tematów, takich jak współpraca z agencjami oraz studia przypadków, które są szczególnie przydatne dla osób zainteresowanych rozpoczęciem kariery jako specjalista SEM. Dzięki tej publikacji zyskasz wszystkie niezbędne umiejętności do skutecznego wykorzystania marketingowych narzędzi oferowanych przez Google.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Rozumienie i umiejętne wykorzystanie narzędzi reklamowych Google to klucz do sukcesu w dzisiejszym świecie marketingu internetowego, który nieustannie się rozwija. Google oferuje szeroki zestaw narzędzi, których celem jest wspomaganie marketerów w pozycjonowaniu, tworzeniu i zarządzaniu reklamami w wyszukiwarkach i na stronach internetowych, a także w analizie efektywności działań marketingowych oraz zachowań użytkowników. Ten podręcznik stanowi kompleksowy przewodnik po narzędziach Google, dostarczając wiedzy niezbędnej do efektywnej promocji marki i jej produktów w sieci. Odkryjesz tutaj podstawy oraz zaawansowane zagadnienia związane z SEO i SEM, nauczysz się korzystać z Google Ads i Google Analytics 4, zgłębisz teoretyczne aspekty, a także poznasz sprawdzone metody działania. Autorzy prezentują przykłady, zarówno te godne naśladowania, jak i te, których warto unikać, co umożliwia dogłębne zrozumienie praktycznego użycia omawianych narzędzi. Dodatkowym atutem są ponad 150 minut materiałów wideo, które wzbogacą Twoją wiedzę i pomogą w praktyce. Drugie wydanie tej książki zawiera szereg nowych tematów, takich jak współpraca z agencjami oraz studia przypadków, które są szczególnie przydatne dla osób zainteresowanych rozpoczęciem kariery jako specjalista SEM. Dzięki tej publikacji zyskasz wszystkie niezbędne umiejętności do skutecznego wykorzystania marketingowych narzędzi oferowanych przez Google.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 384
Rok wydania: 2025
Rozmiar: 1 × 2 mm
ID: 9788383221878

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Automaty i Punkty Odbioru

9.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info