Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Magiczne słowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Bestseller „New York Timesa”, którego prawa zostały sprzedane do 15 krajów, to książka, która odkrywa, jak ogromną rolę w naszym życiu odgrywają słowa. Słowa są podstawą naszych rozmów, konfliktów i pojednań. Dzięki nim liderzy kierują zespołami, sprzedawcy zamykają transakcje, a rodzice wychowują dzieci. Nawet nasze najskrytsze myśli kształtowane są językiem. Jednak niektóre słowa mają szczególną moc — potrafią mocniej przekonywać, angażować i motywować. Jakie to słowa i w jaki sposób możemy je wykorzystać? Opierając się na najnowszych badaniach nad sztuczną inteligencją i językiem, autor identyfikuje sześć typów słów, które pomagają nam efektywniej oddziaływać na innych w każdej sferze życia. Dzięki tej wiedzy zyskasz umiejętność skuteczniejszej współpracy w zespole, udanych negocjacji z partnerami biznesowymi czy efektywnej komunikacji z dziećmi, by wreszcie posłuchały twoich próśb. Ta książka to zbiór narzędzi, które mogą prowadzić do wyjątkowych rezultatów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Bestseller „New York Timesa”, którego prawa zostały sprzedane do 15 krajów, to książka, która odkrywa, jak ogromną rolę w naszym życiu odgrywają słowa. Słowa są podstawą naszych rozmów, konfliktów i pojednań. Dzięki nim liderzy kierują zespołami, sprzedawcy zamykają transakcje, a rodzice wychowują dzieci. Nawet nasze najskrytsze myśli kształtowane są językiem. Jednak niektóre słowa mają szczególną moc — potrafią mocniej przekonywać, angażować i motywować. Jakie to słowa i w jaki sposób możemy je wykorzystać? Opierając się na najnowszych badaniach nad sztuczną inteligencją i językiem, autor identyfikuje sześć typów słów, które pomagają nam efektywniej oddziaływać na innych w każdej sferze życia. Dzięki tej wiedzy zyskasz umiejętność skuteczniejszej współpracy w zespole, udanych negocjacji z partnerami biznesowymi czy efektywnej komunikacji z dziećmi, by wreszcie posłuchały twoich próśb. Ta książka to zbiór narzędzi, które mogą prowadzić do wyjątkowych rezultatów.
