Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zasłuchany mózg. Co się dzieje w głowie, gdy słuchasz muzyki
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Daniel J. Levitin, z doświadczeniem jako muzyk rockowy, a obecnie jako neurobiolog, odkrywa fascynującą relację między muzyką a ludzkim umysłem. Przygląda się, jak różne aspekty muzyki – jej wykonania, kompozycje oraz nasze sposoby słuchania – wpływają na przyjemność, jaką czerpiemy, i jakie mechanizmy mózgu za tym stoją. Posługując się współczesnymi badaniami oraz przykładami muzycznymi, od Mozarta przez Ellę Fitzgerald i U2, aż po Schoenberga i Metallicę, Levitin wskazuje, czemu doświadczamy szczególnej więzi emocjonalnej z muzyką z naszych lat młodzieńczych oraz jak kompozytorzy manipulują naszym postrzeganiem rzeczywistości przez muzykę. Dochodzi do wniosku, że kluczem do zostania wirtuozem jest nie tylko naturalny talent, ale przede wszystkim intensywna praktyka – spędzenie 10 000 godzin na ćwiczeniach.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Daniel J. Levitin, z doświadczeniem jako muzyk rockowy, a obecnie jako neurobiolog, odkrywa fascynującą relację między muzyką a ludzkim umysłem. Przygląda się, jak różne aspekty muzyki – jej wykonania, kompozycje oraz nasze sposoby słuchania – wpływają na przyjemność, jaką czerpiemy, i jakie mechanizmy mózgu za tym stoją. Posługując się współczesnymi badaniami oraz przykładami muzycznymi, od Mozarta przez Ellę Fitzgerald i U2, aż po Schoenberga i Metallicę, Levitin wskazuje, czemu doświadczamy szczególnej więzi emocjonalnej z muzyką z naszych lat młodzieńczych oraz jak kompozytorzy manipulują naszym postrzeganiem rzeczywistości przez muzykę. Dochodzi do wniosku, że kluczem do zostania wirtuozem jest nie tylko naturalny talent, ale przede wszystkim intensywna praktyka – spędzenie 10 000 godzin na ćwiczeniach.
