Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szybciej, wyżej, dalej. Skandale Volkswagena
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Szybciej, wyżej, dalej” autorstwa Jacka Ewinga to porywająca opowieść, która wciąga swoim napięciem niczym thriller. Historia ta ujawnia, jak ogromne ambicje mogą prowadzić do niewyobrażalnych skandali. We wrześniu 2015 roku świat obiegła wieść o aferze spalinowej związanej z technologią „czystego diesla”, stosowaną przez Volkswagena. Z dnia na dzień gigant motoryzacyjny stał się uosobieniem chciwości i oszustwa. Klienci byli rozczarowani, inwestorzy spanikowali, a przyszłość firmy stanęła pod znakiem zapytania.
Książka Ewinga demaskuje próby zatuszowania tego szokującego wydarzenia, przedstawiając fascynującą historię Volkswagena — od jego początków jako nazistowskiego projektu „samochodu dla ludu” po zdobycie pozycji jednej z najbardziej cenionych marek na świecie, kojarzonej z ekologicznym podejściem. Autor kreśli również żywe portrety kluczowych postaci związanych z koncernem, takich jak prezes Ferdinand Piëch i dyrektor Martin Winterkorn. Ewing sugeruje, że to ich nieugaszona ambicja skłoniła pracowników do posługiwania się niedozwolonymi metodami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Szybciej, wyżej, dalej” autorstwa Jacka Ewinga to porywająca opowieść, która wciąga swoim napięciem niczym thriller. Historia ta ujawnia, jak ogromne ambicje mogą prowadzić do niewyobrażalnych skandali. We wrześniu 2015 roku świat obiegła wieść o aferze spalinowej związanej z technologią „czystego diesla”, stosowaną przez Volkswagena. Z dnia na dzień gigant motoryzacyjny stał się uosobieniem chciwości i oszustwa. Klienci byli rozczarowani, inwestorzy spanikowali, a przyszłość firmy stanęła pod znakiem zapytania.
Książka Ewinga demaskuje próby zatuszowania tego szokującego wydarzenia, przedstawiając fascynującą historię Volkswagena — od jego początków jako nazistowskiego projektu „samochodu dla ludu” po zdobycie pozycji jednej z najbardziej cenionych marek na świecie, kojarzonej z ekologicznym podejściem. Autor kreśli również żywe portrety kluczowych postaci związanych z koncernem, takich jak prezes Ferdinand Piëch i dyrektor Martin Winterkorn. Ewing sugeruje, że to ich nieugaszona ambicja skłoniła pracowników do posługiwania się niedozwolonymi metodami.
