Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Szkoła neuronów. O nastolatkach, kompromisach i wychowaniu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Komunikacja z dorastającymi młodymi ludźmi bywa wyzwaniem. Przekraczanie granic, skłonność do ryzyka i odrzucanie sprawdzonych sposobów działania stanowią codzienność nastolatków, którzy dziś muszą stawiać czoła problemom nieznanym wcześniejszym pokoleniom. Dlaczego ten okres życia jest tak złożony i pełen sprzeczności?
Współczesne badania neuronauk, skupiające się na rozwoju centralnego układu nerwowego, przynoszą nowe spojrzenie na zachowania młodych ludzi. Umożliwiają zrozumienie mechanizmów prowadzących do konfliktu pokoleń, który choć postrzegany negatywnie, okazuje się mieć swoje uzasadnienie. Zgodnie z koncepcją przedstawioną przez autora, napięcia między osobami na różnych etapach życia mogą skutkować obopólnymi korzyściami, jeśli tylko zostaną odpowiednio wykorzystane. Zrozumienie tego procesu ułatwia nawiązywanie kontaktu z młodzieżą oraz opracowywanie efektywnych strategii edukacyjnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Komunikacja z dorastającymi młodymi ludźmi bywa wyzwaniem. Przekraczanie granic, skłonność do ryzyka i odrzucanie sprawdzonych sposobów działania stanowią codzienność nastolatków, którzy dziś muszą stawiać czoła problemom nieznanym wcześniejszym pokoleniom. Dlaczego ten okres życia jest tak złożony i pełen sprzeczności?
Współczesne badania neuronauk, skupiające się na rozwoju centralnego układu nerwowego, przynoszą nowe spojrzenie na zachowania młodych ludzi. Umożliwiają zrozumienie mechanizmów prowadzących do konfliktu pokoleń, który choć postrzegany negatywnie, okazuje się mieć swoje uzasadnienie. Zgodnie z koncepcją przedstawioną przez autora, napięcia między osobami na różnych etapach życia mogą skutkować obopólnymi korzyściami, jeśli tylko zostaną odpowiednio wykorzystane. Zrozumienie tego procesu ułatwia nawiązywanie kontaktu z młodzieżą oraz opracowywanie efektywnych strategii edukacyjnych.
