Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Projekt doskonały. Zadbaj o komunikację z klientem, wysoki poziom UX i zdrowy rozsądek
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kluczowe dla sukcesu aplikacji czy strony internetowej są inteligentne decyzje projektowe, dojrzała technologia oraz spełnienie oczekiwań użytkowników. Niemniej jednak, mimo spełnienia tych kryteriów, wiele intrygujących pomysłów pozostaje w cieniu z powodu braku umiejętności projektanta w zakresie komunikacji. Bywa tak, że umiejętność skutecznego porozumiewania się z klientami i partnerami biznesowymi jest bezcenniejsza niż samo projektowanie. Ta książka odkrywa przed Tobą zasady efektywnej komunikacji z osobami decyzyjnymi. Przedstawia taktyki i metody, które zwiększają Twoją skuteczność w prezentowaniu projektów i przekonywaniu do swoich koncepcji. Nauczysz się słuchać i mówić w sposób, który przekazuje kluczowe informacje i zdobywa zgodę na proponowane rozwiązania. Dzięki lepszej komunikacji z zespołem, stworzysz dla użytkownika końcowego jak najlepsze doświadczenie podczas korzystania z produktu.
Zawartość książki pozwoli Ci na lepsze przygotowanie się do prezentacji, rozwinięcie zarówno pasywnych, jak i aktywnych umiejętności słuchania oraz zrozumienie perspektywy i stanowiska innych. Nauczysz się skutecznych technik przekonywania oraz rozwijania zdolności do odkrywania potrzeb użytkowników. Dowiesz się również, jak postępować po spotkaniu, aby z sukcesem zakończyć projekt. Zaplanowanie, przedstawienie, omówienie i przekonanie — to klucz do efektywnej realizacji Twoich pomysłów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Kluczowe dla sukcesu aplikacji czy strony internetowej są inteligentne decyzje projektowe, dojrzała technologia oraz spełnienie oczekiwań użytkowników. Niemniej jednak, mimo spełnienia tych kryteriów, wiele intrygujących pomysłów pozostaje w cieniu z powodu braku umiejętności projektanta w zakresie komunikacji. Bywa tak, że umiejętność skutecznego porozumiewania się z klientami i partnerami biznesowymi jest bezcenniejsza niż samo projektowanie. Ta książka odkrywa przed Tobą zasady efektywnej komunikacji z osobami decyzyjnymi. Przedstawia taktyki i metody, które zwiększają Twoją skuteczność w prezentowaniu projektów i przekonywaniu do swoich koncepcji. Nauczysz się słuchać i mówić w sposób, który przekazuje kluczowe informacje i zdobywa zgodę na proponowane rozwiązania. Dzięki lepszej komunikacji z zespołem, stworzysz dla użytkownika końcowego jak najlepsze doświadczenie podczas korzystania z produktu.
Zawartość książki pozwoli Ci na lepsze przygotowanie się do prezentacji, rozwinięcie zarówno pasywnych, jak i aktywnych umiejętności słuchania oraz zrozumienie perspektywy i stanowiska innych. Nauczysz się skutecznych technik przekonywania oraz rozwijania zdolności do odkrywania potrzeb użytkowników. Dowiesz się również, jak postępować po spotkaniu, aby z sukcesem zakończyć projekt. Zaplanowanie, przedstawienie, omówienie i przekonanie — to klucz do efektywnej realizacji Twoich pomysłów.
