Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Prawo do fonogramu w świetle ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi pierwszą szczegółową monografię poświęconą kwestii prawa do fonogramu, które jest pokrewnym prawem do prawa autorskiego. Jej głównym celem jest zbadanie, czy zgodnie z polską ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych każda rejestracja dźwięku skutkuje powstaniem prawa do fonogramu oraz czy każda osoba fizyczna czy prawna, która dokonała zapisu dźwięku, jest pierwotnym uprawnionym do tego prawa.
Analizy zawarte w książce obejmują m.in. umowy dotyczące przeniesienia prawa do fonogramu, kwestie naruszeń tego prawa, zwłaszcza w kontekście samplingu, a także umowy licencyjne na korzystanie z fonogramu. Dodatkowo, w książce omówiony jest remastering jako sposób na reprodukcję fonogramu. Informacje te mogą być szczególnie pomocne dla osób zaangażowanych w spory prawne dotyczące naruszenia praw do fonogramu oraz podczas tworzenia umów dotyczących przeniesienia lub licencjonowania tych praw.
Publikacja skierowana jest przede wszystkim do specjalistów z branży fonograficznej, producentów muzycznych oraz prawników specjalizujących się w tej dziedzinie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi pierwszą szczegółową monografię poświęconą kwestii prawa do fonogramu, które jest pokrewnym prawem do prawa autorskiego. Jej głównym celem jest zbadanie, czy zgodnie z polską ustawą o prawie autorskim i prawach pokrewnych każda rejestracja dźwięku skutkuje powstaniem prawa do fonogramu oraz czy każda osoba fizyczna czy prawna, która dokonała zapisu dźwięku, jest pierwotnym uprawnionym do tego prawa.
Analizy zawarte w książce obejmują m.in. umowy dotyczące przeniesienia prawa do fonogramu, kwestie naruszeń tego prawa, zwłaszcza w kontekście samplingu, a także umowy licencyjne na korzystanie z fonogramu. Dodatkowo, w książce omówiony jest remastering jako sposób na reprodukcję fonogramu. Informacje te mogą być szczególnie pomocne dla osób zaangażowanych w spory prawne dotyczące naruszenia praw do fonogramu oraz podczas tworzenia umów dotyczących przeniesienia lub licencjonowania tych praw.
Publikacja skierowana jest przede wszystkim do specjalistów z branży fonograficznej, producentów muzycznych oraz prawników specjalizujących się w tej dziedzinie.
