Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Organizowanie działania przedsiębiorczego
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę" autorstwa Petera G. Kleina oraz Nicolai'a J. Fossa prezentuje innowacyjne podejście do tematu przedsiębiorczości i jej znaczenia w działaniach firm. Przez długi czas przedsiębiorczość była marginalizowana przez ekonomistów oraz specjalistów z zakresu zarządzania, jednak w ostatnich dwudziestu latach zyskała znaczne uznanie zarówno w środowiskach akademickich, jak i wśród praktyków, ustawodawców oraz nauczycieli.
Wraz z tym ożywieniem zyskała na znaczeniu również teoria firmy, która wywodzi się z istotnego dzieła Ronalda Coase'a „Natura firmy”. Mimo to wciąż istnieje luka pomiędzy literaturą dotyczącą przedsiębiorczości a badaniami nad firmami w zarówno naukowych analizach, jak i praktyce zarządzania. Książka ta wypełnia tę lukę, proponując teorię firmy skupioną na przedsiębiorczości, która bada związki między rolą przedsiębiorcy a procesem zarządzania.
Oparta na tradycji ekonomii austriackiej, publikacja analizuje przedsiębiorczość jako proces podejmowania decyzji na podstawie osądu, w sytuacjach pełnych niepewności. Autorzy podkreślają, że te decyzje stanowią kluczową siłę napędową gospodarki rynkowej, a zrozumienie tego procesu jest fundamentalne dla efektywnego zarządzania i organizowania przedsiębiorstw.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Organizowanie działania przedsiębiorczego. Nowe spojrzenie na firmę" autorstwa Petera G. Kleina oraz Nicolai'a J. Fossa prezentuje innowacyjne podejście do tematu przedsiębiorczości i jej znaczenia w działaniach firm. Przez długi czas przedsiębiorczość była marginalizowana przez ekonomistów oraz specjalistów z zakresu zarządzania, jednak w ostatnich dwudziestu latach zyskała znaczne uznanie zarówno w środowiskach akademickich, jak i wśród praktyków, ustawodawców oraz nauczycieli.
Wraz z tym ożywieniem zyskała na znaczeniu również teoria firmy, która wywodzi się z istotnego dzieła Ronalda Coase'a „Natura firmy”. Mimo to wciąż istnieje luka pomiędzy literaturą dotyczącą przedsiębiorczości a badaniami nad firmami w zarówno naukowych analizach, jak i praktyce zarządzania. Książka ta wypełnia tę lukę, proponując teorię firmy skupioną na przedsiębiorczości, która bada związki między rolą przedsiębiorcy a procesem zarządzania.
Oparta na tradycji ekonomii austriackiej, publikacja analizuje przedsiębiorczość jako proces podejmowania decyzji na podstawie osądu, w sytuacjach pełnych niepewności. Autorzy podkreślają, że te decyzje stanowią kluczową siłę napędową gospodarki rynkowej, a zrozumienie tego procesu jest fundamentalne dla efektywnego zarządzania i organizowania przedsiębiorstw.
