Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Marka na cztery sposoby
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Marki pełnią istotną rolę nie tylko jako narzędzia zarządzania, lecz także jako delikatna forma komunikacji pomiędzy właścicielem a konsumentem. Działając jako zachęta do nabycia towarów, marki kształtują również ideologie, promują konkretne style życia i oddziałują na kulturę swoich użytkowników. Autor książki przedstawia innowacyjną perspektywę, według której nie istnieje jeden uniwersalny sposób na budowę marki. Opisuje on cztery podejścia, które prowadzą do powstania różnych typów marek. Te kategorie to marki oparte na percepcji klienta, na reakcjach emocjonalnych, na więziach społecznych oraz na ideach kulturowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Marki pełnią istotną rolę nie tylko jako narzędzia zarządzania, lecz także jako delikatna forma komunikacji pomiędzy właścicielem a konsumentem. Działając jako zachęta do nabycia towarów, marki kształtują również ideologie, promują konkretne style życia i oddziałują na kulturę swoich użytkowników. Autor książki przedstawia innowacyjną perspektywę, według której nie istnieje jeden uniwersalny sposób na budowę marki. Opisuje on cztery podejścia, które prowadzą do powstania różnych typów marek. Te kategorie to marki oparte na percepcji klienta, na reakcjach emocjonalnych, na więziach społecznych oraz na ideach kulturowych.
