Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Konkurencja w sektorze bankowym
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Celem książki, przez analogię do teorii przedsiębiorstw, jest zaprezentowanie modeli teoretycznych, służących do badań konkurencji w sektorze bankowym, jak również modeli empirycznych uwzględniających szczególną rolę banków w gospodarce. Oprócz szeroko opisanych modeli zaczerpniętych z teorii konkurencji przedsiębiorstwa bankowego (the Industrial Organization Approach to Banking) oraz wyników badań własnych z zastosowaniem tych modeli do polskiego sektora bankowego w książce odniesiono się do działalności kredytowej banków w UE, opisano rynek kredytowy oraz relacje kredytowe, w tym badania dotyczące strategii kredytowych banków. Zaprezentowane wyniki empiryczne badań własnych, dotyczące konkurencji między bankami komercyjnymi w Polsce, dodatkowo pozwalają czytelnikowi zapoznać się ze zmianami, jakie zaszły w polskim sektorze bankowym w ostatnim piętnastoleciu, na tle całego sektora bankowego w UE.
Autorka wyraża nadzieję, że książka okaże się interesująca dla różnych grup Czytelników, zarówno dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką sektora bankowego, pragnących uzyskać wiedzę o charakterze praktycznym, jak również studentów kierunku finanse i bankowość.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Celem książki, przez analogię do teorii przedsiębiorstw, jest zaprezentowanie modeli teoretycznych, służących do badań konkurencji w sektorze bankowym, jak również modeli empirycznych uwzględniających szczególną rolę banków w gospodarce. Oprócz szeroko opisanych modeli zaczerpniętych z teorii konkurencji przedsiębiorstwa bankowego (the Industrial Organization Approach to Banking) oraz wyników badań własnych z zastosowaniem tych modeli do polskiego sektora bankowego w książce odniesiono się do działalności kredytowej banków w UE, opisano rynek kredytowy oraz relacje kredytowe, w tym badania dotyczące strategii kredytowych banków. Zaprezentowane wyniki empiryczne badań własnych, dotyczące konkurencji między bankami komercyjnymi w Polsce, dodatkowo pozwalają czytelnikowi zapoznać się ze zmianami, jakie zaszły w polskim sektorze bankowym w ostatnim piętnastoleciu, na tle całego sektora bankowego w UE.
Autorka wyraża nadzieję, że książka okaże się interesująca dla różnych grup Czytelników, zarówno dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką sektora bankowego, pragnących uzyskać wiedzę o charakterze praktycznym, jak również studentów kierunku finanse i bankowość.