Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
E-marketing strategia planowanie praktyka
Autorzy:
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie cyfryzacja jest nieuniknionym zjawiskiem, które rewolucjonizuje biznes i marketing. Firmy, które chcą przetrwać i rozwijać się, muszą dostosować się do e-marketingu, odchodząc od tradycyjnych metod. Książka, której redaktorem naukowym jest prof. Grzegorz Mazurek z Akademii Leona Koźmińskiego, dostarcza kompleksowej wiedzy na temat e-marketingu. Jest to narzędzie praktyczne, wypełnione licznymi ćwiczeniami, studiami przypadków oraz materiałami do wykorzystania podczas szkoleń i warsztatów. Zakres tematyczny publikacji obejmuje m.in. strategie i taktyki e-marketingu, marketing w XXI wieku, interaktywne usługi, badania marketingowe online, marketing mobilny, SEO, social media marketing, wideo marketing na platformie YouTube, PR internetowy oraz budowanie marki osobistej w sieci. Autorzy są uznanymi praktykami, z niektórymi z nich związanymi również z edukacją biznesową. Dzięki temu książka oferuje na 400 stronach bogaty i szczegółowy wgląd w fascynujący świat e-marketingu, stanowiąc nieocenione źródło wiedzy dla każdego zainteresowanego tą dziedziną.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W dzisiejszym dynamicznie zmieniającym się świecie cyfryzacja jest nieuniknionym zjawiskiem, które rewolucjonizuje biznes i marketing. Firmy, które chcą przetrwać i rozwijać się, muszą dostosować się do e-marketingu, odchodząc od tradycyjnych metod. Książka, której redaktorem naukowym jest prof. Grzegorz Mazurek z Akademii Leona Koźmińskiego, dostarcza kompleksowej wiedzy na temat e-marketingu. Jest to narzędzie praktyczne, wypełnione licznymi ćwiczeniami, studiami przypadków oraz materiałami do wykorzystania podczas szkoleń i warsztatów. Zakres tematyczny publikacji obejmuje m.in. strategie i taktyki e-marketingu, marketing w XXI wieku, interaktywne usługi, badania marketingowe online, marketing mobilny, SEO, social media marketing, wideo marketing na platformie YouTube, PR internetowy oraz budowanie marki osobistej w sieci. Autorzy są uznanymi praktykami, z niektórymi z nich związanymi również z edukacją biznesową. Dzięki temu książka oferuje na 400 stronach bogaty i szczegółowy wgląd w fascynujący świat e-marketingu, stanowiąc nieocenione źródło wiedzy dla każdego zainteresowanego tą dziedziną.
Szczegóły
Inne wydania książki
Opinie
Inne książki tego autora
Książki z tej samej kategorii
Dostawa i płatność
Szczegóły
Cena: 42.88 zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 482
Rok wydania: 2018
Rozmiar: 165 x 235 mm
ID: 9788375619652
Autorzy: Grzegorz Mazurek
Wydawnictwo: Poltext
Inne wydania książki: E-marketing strategia planowanie praktyka
41.74 zł
jak nowa
-
41.74 zł
jak nowa
Taniej o 28.16 zł 69.90 zł
42.88 zł
jak nowa
-
42.88 zł
jak nowa
Taniej o 17.02 zł 59.90 zł
Inne książki: Grzegorz Mazurek
16.31 zł
jak nowa
-
16.31 zł
jak nowa
Taniej o 33.59 zł 49.90 zł
11.16 zł
jak nowa
-
11.16 zł
jak nowa
42.88 zł
jak nowa
-
42.88 zł
jak nowa
Taniej o 17.02 zł 59.90 zł
41.74 zł
jak nowa
-
41.74 zł
jak nowa
Taniej o 28.16 zł 69.90 zł
Inne książki: Sieci i serwery
12.48 zł
widoczne ślady używania
-
12.48 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 46.52 zł 59.00 zł
20.52 zł
dobry
-
24.13 zł
jak nowa
-
20.52 zł
dobry
-
19.40 zł
widoczne ślady używania
Taniej o 78.48 zł 99.00 zł
324.14 zł
jak nowa
-
324.14 zł
jak nowa
11.36 zł
jak nowa
-
11.36 zł
jak nowa
Taniej o 32.64 zł 44.00 zł
41.82 zł
jak nowa
-
41.82 zł
jak nowa
Taniej o 15.18 zł 57.00 zł
153.15 zł
dobry
-
153.15 zł
dobry
53.09 zł
jak nowa
-
53.09 zł
jak nowa
Taniej o 20.91 zł 74.00 zł
Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!
W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.
Dowiedz się więcejWartość nagród w tym miesiącu
850 zł
Dodaj swoją opinię
Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.
Czy chcesz zostawić tylko ocenę?
Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.
Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.
Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.
Sposoby dostawy
Płatne z góry
InPost Paczkomaty 24/7
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
ORLEN Paczka
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier InPost
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier DPD
14.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Punkty odbioru DHL
7.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
DPD Pickup Punkt Odbioru
11.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Pocztex Kurier
13.99 zł
Darmowa dostawa od 190 zł
Kurier GLS - kraje UE
69.00 zł
Odbiór osobisty (Dębica)
3.00 zł
Płatne przy odbiorze
Kurier GLS pobranie
23.99 zł
Sposoby płatności
Płatność z góry
Przedpłata
Zwykły przelew