Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-marketing strategia planowanie praktyka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obliczu dynamicznych zmian, jakie niesie za sobą cyfryzacja, przedsiębiorstwa stają przed koniecznością adaptacji swoich strategii biznesowych i marketingowych. Książka pod redakcją naukową prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego jest doskonałym przewodnikiem dla tych, którzy pragną zrozumieć i wdrożyć e-marketing w swoich działaniach. Publikacja ta jest praktycznym narzędziem, które obfituje w ćwiczenia, studia przypadków oraz materiały pomocne podczas szkoleń i warsztatów.
Wartościowość książki przejawia się w jej szerokim zakresie tematycznym, obejmującym takie zagadnienia jak strategie e-marketingowe, nowoczesny marketing XXI wieku, interaktywność usług, badania online, marketing mobilny, SEO, media społecznościowe, wideo marketing na YouTube, PR internetowy oraz tworzenie marki osobistej w sieci. Współautorzy, będący cenionymi praktykami, łączą swoje doświadczenie z edukacją biznesową, co gwarantuje wysoką jakość merytoryczną.
Na przestrzeni 400 stron książka oferuje szczegółowy i bogaty przegląd niezwykle dynamicznej dziedziny e-marketingu, stając się nieocenionym źródłem wiedzy dla entuzjastów i specjalistów w tej branży.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obliczu dynamicznych zmian, jakie niesie za sobą cyfryzacja, przedsiębiorstwa stają przed koniecznością adaptacji swoich strategii biznesowych i marketingowych. Książka pod redakcją naukową prof. Grzegorza Mazurka z Akademii Leona Koźmińskiego jest doskonałym przewodnikiem dla tych, którzy pragną zrozumieć i wdrożyć e-marketing w swoich działaniach. Publikacja ta jest praktycznym narzędziem, które obfituje w ćwiczenia, studia przypadków oraz materiały pomocne podczas szkoleń i warsztatów.
Wartościowość książki przejawia się w jej szerokim zakresie tematycznym, obejmującym takie zagadnienia jak strategie e-marketingowe, nowoczesny marketing XXI wieku, interaktywność usług, badania online, marketing mobilny, SEO, media społecznościowe, wideo marketing na YouTube, PR internetowy oraz tworzenie marki osobistej w sieci. Współautorzy, będący cenionymi praktykami, łączą swoje doświadczenie z edukacją biznesową, co gwarantuje wysoką jakość merytoryczną.
Na przestrzeni 400 stron książka oferuje szczegółowy i bogaty przegląd niezwykle dynamicznej dziedziny e-marketingu, stając się nieocenionym źródłem wiedzy dla entuzjastów i specjalistów w tej branży.
