Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Człowiek znikąd
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Od cenzora w PRL-u do uznanego artysty na arenie międzynarodowej – podróż Daniela Rebsteina to fascynująca i pełna zwrotów akcji opowieść. Warszawa, Paryż, Londyn, aż do Nowego Jorku – to zaledwie kilka z przystanków na drodze Polaka, który oczarował świat swoją intrygą. Historia ta urzeka swoją niecodziennością i jest idealna dla tych, którzy uwielbiają literackie wyzwania i skomplikowane fabuły, jak te, które oferują labirynty Minotaura.
Jest rok 1956, a Daniel mieszka w Warszawie, pełniąc funkcję cenzora w czasach, gdy jego kraj nieustannie podlegał ograniczeniom wolności. Żyjąc w cieniu swojego uzdolnionego brata Dawida, który był wybitnym malarzem, Daniel zmaga się z dziedzictwem wspólnej, trudnej przeszłości wojennej. Wydarzenia przybierają dramatyczny obrót, kiedy Dawid ginie w tragicznym wypadku w Tatrach.
Po śmierci brata Daniel odkrywa dziesiątki jego nieznanych dzieł – pełne tajemnic i głębi obrazy, które stają się punktem wyjścia dla jego oszałamiającego planu. Udając prawowitego twórcę, zaczyna sprzedawać dzieła wpływowym dyplomatom, co wciąga go w wir niebezpiecznych koneksji. Kontakty z polską Służbą Bezpieczeństwa stawiają Daniela pod presją ucieczki z kraju.
Tak rozpoczyna się jego burzliwa przygoda, podczas której, niczym literacki Nikodem Dyzma, nieustannie zmienia tożsamość i wchodzi w nowe środowiska. Przez jego życie przewijają się znane postaci, jak Konstanty Jeleński, członkowie Rolling Stones czy Jerzy Kosiński, jak również egzotyczne kręgi nowojorskiej i londyńskiej bohemy, zachwycające kobiety, brytyjscy arystokraci oraz rosyjscy mafiosi.
Czy Daniel to mistrz oszustwa, czy artystyczny geniusz? Pełna napięcia opowieść przywodzi na myśl dzieła Tyrmanda i pozostawia czytelników z pytaniami o prawdziwą istotę tożsamości i granice moralności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Od cenzora w PRL-u do uznanego artysty na arenie międzynarodowej – podróż Daniela Rebsteina to fascynująca i pełna zwrotów akcji opowieść. Warszawa, Paryż, Londyn, aż do Nowego Jorku – to zaledwie kilka z przystanków na drodze Polaka, który oczarował świat swoją intrygą. Historia ta urzeka swoją niecodziennością i jest idealna dla tych, którzy uwielbiają literackie wyzwania i skomplikowane fabuły, jak te, które oferują labirynty Minotaura.
Jest rok 1956, a Daniel mieszka w Warszawie, pełniąc funkcję cenzora w czasach, gdy jego kraj nieustannie podlegał ograniczeniom wolności. Żyjąc w cieniu swojego uzdolnionego brata Dawida, który był wybitnym malarzem, Daniel zmaga się z dziedzictwem wspólnej, trudnej przeszłości wojennej. Wydarzenia przybierają dramatyczny obrót, kiedy Dawid ginie w tragicznym wypadku w Tatrach.
Po śmierci brata Daniel odkrywa dziesiątki jego nieznanych dzieł – pełne tajemnic i głębi obrazy, które stają się punktem wyjścia dla jego oszałamiającego planu. Udając prawowitego twórcę, zaczyna sprzedawać dzieła wpływowym dyplomatom, co wciąga go w wir niebezpiecznych koneksji. Kontakty z polską Służbą Bezpieczeństwa stawiają Daniela pod presją ucieczki z kraju.
Tak rozpoczyna się jego burzliwa przygoda, podczas której, niczym literacki Nikodem Dyzma, nieustannie zmienia tożsamość i wchodzi w nowe środowiska. Przez jego życie przewijają się znane postaci, jak Konstanty Jeleński, członkowie Rolling Stones czy Jerzy Kosiński, jak również egzotyczne kręgi nowojorskiej i londyńskiej bohemy, zachwycające kobiety, brytyjscy arystokraci oraz rosyjscy mafiosi.
Czy Daniel to mistrz oszustwa, czy artystyczny geniusz? Pełna napięcia opowieść przywodzi na myśl dzieła Tyrmanda i pozostawia czytelników z pytaniami o prawdziwą istotę tożsamości i granice moralności.
