Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Celebrytyzacja polityki w Stanach Zjednoczonych
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Andrzeja Grabarczuka stanowi interesujący przykład połączenia dziedzin takich jak kulturoznawstwo, medioznawstwo i politologia, ze szczególnym akcentem na marketing polityczny. Tematem przewodnim są wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, które stanowią istotny moment w globalnej scenie politycznej, przyciągający uwagę nie tylko Amerykanów, ale również obserwatorów z całego świata. Wraz z autorem mamy możliwość prześledzić, jak dyskursy wyborcze prezentowane w polskich mediach pokazują transformację polityki w część popkultury oraz wkroczenie celebrytów ze świata show-biznesu na arenę polityczną. W szerszej perspektywie jest to opowieść o zmianach dokonujących się w życiu publicznym, które odchodzą od tradycyjnie pojmowanych zasad polityki, co prowadzi do zamiany mężów stanu na celebrytów często obecnych w studiach telewizyjnych. Ta książka z pewnością skłania do głębszej refleksji, a może nawet pełni rolę ostrzeżenia przed tymi zjawiskami.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Andrzeja Grabarczuka stanowi interesujący przykład połączenia dziedzin takich jak kulturoznawstwo, medioznawstwo i politologia, ze szczególnym akcentem na marketing polityczny. Tematem przewodnim są wybory prezydenckie w Stanach Zjednoczonych, które stanowią istotny moment w globalnej scenie politycznej, przyciągający uwagę nie tylko Amerykanów, ale również obserwatorów z całego świata. Wraz z autorem mamy możliwość prześledzić, jak dyskursy wyborcze prezentowane w polskich mediach pokazują transformację polityki w część popkultury oraz wkroczenie celebrytów ze świata show-biznesu na arenę polityczną. W szerszej perspektywie jest to opowieść o zmianach dokonujących się w życiu publicznym, które odchodzą od tradycyjnie pojmowanych zasad polityki, co prowadzi do zamiany mężów stanu na celebrytów często obecnych w studiach telewizyjnych. Ta książka z pewnością skłania do głębszej refleksji, a może nawet pełni rolę ostrzeżenia przed tymi zjawiskami.
