Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Biblia e-biznesu 3.0
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Tysiące wskazówek o wartości milionów złotych czekają na odkrycie w "Biblii e-biznesu 3.0". Ta ogromna publikacja, składająca się z 83 ekspertów z wielu dziedzin, zawiera 159 rozdziałów i rozciąga się na 850 stron pełnych użytecznych porad. To prawdziwe kompendium wiedzy o e-biznesie, a jej wcześniejsze edycje zdobyły serca czytelników i zasłużyły na liczne nagrody, utrzymując się na szczycie list bestsellerów przez wiele miesięcy.
W najnowszym wydaniu znajdziesz jeszcze bardziej rozbudowane treści, które dostarczą ci kompleksowej wiedzy, jak prowadzić biznes online. Odkryjesz m.in., jak rozpocząć działalność, jakie modele biznesowe i branże warto rozważyć oraz jakie trendy są obecnie najbardziej opłacalne. Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie cenowe i sprzedażowe oraz poznasz najefektywniejsze obecnie techniki marketingowe. Unikniesz powszechnych błędów obniżających sprzedaż i dowiesz się, jak zapewnić bezpieczeństwo swojego przedsięwzięcia w sieci. Podpowiemy ci także, które procesy można usprawnić, zautomatyzować lub delegować, a także jak reagować w trudnych sytuacjach na linii klient-firma.
Pierwsze wydanie tej książki zostało wyróżnione przez "Gazetę Prawną" prestiżową nagrodą Economicus w 2014 roku za najlepszy poradnik ekonomiczny. Druga edycja otrzymała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników w 2017 roku.
Nowości w trzecim wydaniu obejmują m.in. tematy takie jak planowanie e-biznesu, finansowanie udziałowe, sprzedaż na platformach takich jak eBay czy Amazon, zastosowanie podcastów i webinariów w sprzedaży, growth hacking w marketingu, analiza big data oraz wiele innych. Znajdziesz tu także praktyczne porady na temat wykorzystania LinkedIn, Instagrama, blogów, wideomarketingu w celach sprzedażowych, a także poradniki dotyczące negocjacji i zarządzania trudnymi klientami. To wszystko wzbogacone jest o narzędzia wspomagające sprzedaż oraz kwestie obecnej na topie rzeczywistości rozszerzonej. Znajdziesz też cenne wskazówki dotyczące zdrowia fizycznego i psychicznego e-przedsiębiorców, a także jak reinwestować zyski z działalności.
Ten opis pochodzi od wydawcy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Tysiące wskazówek o wartości milionów złotych czekają na odkrycie w "Biblii e-biznesu 3.0". Ta ogromna publikacja, składająca się z 83 ekspertów z wielu dziedzin, zawiera 159 rozdziałów i rozciąga się na 850 stron pełnych użytecznych porad. To prawdziwe kompendium wiedzy o e-biznesie, a jej wcześniejsze edycje zdobyły serca czytelników i zasłużyły na liczne nagrody, utrzymując się na szczycie list bestsellerów przez wiele miesięcy.
W najnowszym wydaniu znajdziesz jeszcze bardziej rozbudowane treści, które dostarczą ci kompleksowej wiedzy, jak prowadzić biznes online. Odkryjesz m.in., jak rozpocząć działalność, jakie modele biznesowe i branże warto rozważyć oraz jakie trendy są obecnie najbardziej opłacalne. Nauczysz się tworzyć skuteczne strategie cenowe i sprzedażowe oraz poznasz najefektywniejsze obecnie techniki marketingowe. Unikniesz powszechnych błędów obniżających sprzedaż i dowiesz się, jak zapewnić bezpieczeństwo swojego przedsięwzięcia w sieci. Podpowiemy ci także, które procesy można usprawnić, zautomatyzować lub delegować, a także jak reagować w trudnych sytuacjach na linii klient-firma.
Pierwsze wydanie tej książki zostało wyróżnione przez "Gazetę Prawną" prestiżową nagrodą Economicus w 2014 roku za najlepszy poradnik ekonomiczny. Druga edycja otrzymała tytuł Najlepszej Książki Roku 2016 oraz Oscara Czytelników w 2017 roku.
Nowości w trzecim wydaniu obejmują m.in. tematy takie jak planowanie e-biznesu, finansowanie udziałowe, sprzedaż na platformach takich jak eBay czy Amazon, zastosowanie podcastów i webinariów w sprzedaży, growth hacking w marketingu, analiza big data oraz wiele innych. Znajdziesz tu także praktyczne porady na temat wykorzystania LinkedIn, Instagrama, blogów, wideomarketingu w celach sprzedażowych, a także poradniki dotyczące negocjacji i zarządzania trudnymi klientami. To wszystko wzbogacone jest o narzędzia wspomagające sprzedaż oraz kwestie obecnej na topie rzeczywistości rozszerzonej. Znajdziesz też cenne wskazówki dotyczące zdrowia fizycznego i psychicznego e-przedsiębiorców, a także jak reinwestować zyski z działalności.
Ten opis pochodzi od wydawcy.
