Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Konsumpcja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa Alana Aldridge’a stanowi zwięzłe wprowadzenie do zagadnień związanych z konsumpcją oraz kluczowych dyskusji dotyczących natury i konsekwencji społeczeństwa konsumpcyjnego. Obserwujemy, jak społeczności i klasy społeczne stopniowo zanikają, a na rynku pracy rośnie niepewność. Coraz mniej osób dostrzega sens życia w samej pracy, szukając z kolei miejsca w hierarchii społecznej, tożsamości oraz osobistego spełnienia poprzez konsumpcję. Wskazuje to na przejście od społeczeństwa produkcyjnego do nowego porządku społecznego – społeczeństwa konsumpcyjnego, z którego trudno się wydostać. Książka analizuje więź między rozwojem konsumeryzmu a zmianami w świecie pracy, w tym potrzebą "pracy emocjonalnej". Porusza także temat ograniczeń organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w erze globalnych marek, reklam i korporacyjnego sponsoringu. Pozycja ta jest dedykowana studentom i badaczom kultury, socjologii oraz studiów kulturowych. Alan Aldridge jest wykładowcą socjologii kultury na Uniwersytecie w Nottingham. Książka stanowi nieocenioną pomoc dla studentów socjologii, oferując kompleksowe i przystępnie opisane treści, inspirowane słowami Zygmunta Baumana, który podkreśla, jak ważne jest dostarczanie rzetelnej wiedzy w trakcie studiów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa Alana Aldridge’a stanowi zwięzłe wprowadzenie do zagadnień związanych z konsumpcją oraz kluczowych dyskusji dotyczących natury i konsekwencji społeczeństwa konsumpcyjnego. Obserwujemy, jak społeczności i klasy społeczne stopniowo zanikają, a na rynku pracy rośnie niepewność. Coraz mniej osób dostrzega sens życia w samej pracy, szukając z kolei miejsca w hierarchii społecznej, tożsamości oraz osobistego spełnienia poprzez konsumpcję. Wskazuje to na przejście od społeczeństwa produkcyjnego do nowego porządku społecznego – społeczeństwa konsumpcyjnego, z którego trudno się wydostać. Książka analizuje więź między rozwojem konsumeryzmu a zmianami w świecie pracy, w tym potrzebą "pracy emocjonalnej". Porusza także temat ograniczeń organizacji konsumenckich i ochrony konsumenta w erze globalnych marek, reklam i korporacyjnego sponsoringu. Pozycja ta jest dedykowana studentom i badaczom kultury, socjologii oraz studiów kulturowych. Alan Aldridge jest wykładowcą socjologii kultury na Uniwersytecie w Nottingham. Książka stanowi nieocenioną pomoc dla studentów socjologii, oferując kompleksowe i przystępnie opisane treści, inspirowane słowami Zygmunta Baumana, który podkreśla, jak ważne jest dostarczanie rzetelnej wiedzy w trakcie studiów.
