Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa" to nieocenione źródło wiedzy, szczególnie dla menedżerów pragnących zrozumieć, co decyduje o konkurencyjności firm. Autorzy publikacji dają wskazówki, jak zrównoważyć bieżące wyniki finansowe z długoterminowym wzrostem wartości dla akcjonariuszy i pozostałych interesariuszy.
Publikacja prezentuje dogłębną analizę zasobów niematerialnych oraz kompetencji, ukazując ich rozwój i wpływ na przedsiębiorstwo. Szczegółowo omawia fundamenty, które decydują o pozycji konkurencyjnej firmy, oraz metody identyfikacji i pomiaru kluczowych zasobów i kompetencji, które mają istotne znaczenie w procesie budowania wartości.
Ta książka wyróżnia się dzięki integracji tematów związanych z finansami, zarządzaniem strategicznym, marketingiem oraz zarządzaniem wiedzą, co pozwala na kompleksowe spojrzenie na omawiane problemy. Jest również polecana studentom posiadającym podstawową wiedzę z zakresu zarządzania i finansów, jak również słuchaczom studiów podyplomowych i doktoranckich, oferując cenne wnioski i analizy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Kompetencje a wartość przedsiębiorstwa" to nieocenione źródło wiedzy, szczególnie dla menedżerów pragnących zrozumieć, co decyduje o konkurencyjności firm. Autorzy publikacji dają wskazówki, jak zrównoważyć bieżące wyniki finansowe z długoterminowym wzrostem wartości dla akcjonariuszy i pozostałych interesariuszy.
Publikacja prezentuje dogłębną analizę zasobów niematerialnych oraz kompetencji, ukazując ich rozwój i wpływ na przedsiębiorstwo. Szczegółowo omawia fundamenty, które decydują o pozycji konkurencyjnej firmy, oraz metody identyfikacji i pomiaru kluczowych zasobów i kompetencji, które mają istotne znaczenie w procesie budowania wartości.
Ta książka wyróżnia się dzięki integracji tematów związanych z finansami, zarządzaniem strategicznym, marketingiem oraz zarządzaniem wiedzą, co pozwala na kompleksowe spojrzenie na omawiane problemy. Jest również polecana studentom posiadającym podstawową wiedzę z zakresu zarządzania i finansów, jak również słuchaczom studiów podyplomowych i doktoranckich, oferując cenne wnioski i analizy.
