Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Kodowanie przez wzmacnianie Ćwiczenia do zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych dla klas 4–8
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zadania z zakresu kodowania i szyfrowania mogą stanowić doskonałe uzupełnienie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Ponad 60 ćwiczeń skierowanych do uczniów klas IV-VIII oferuje angażujący sposób pracy nad rozwijaniem takich umiejętności jak funkcje percepcyjno-motoryczne, percepcja wzrokowa, spostrzegawczość, koordynacja wzrokowo-ruchowa, funkcje językowe oraz zdolność koncentracji. Materiały te można wykorzystać zarówno w domu, podczas zajęć w świetlicy, jak i w środowisku terapeutycznym.
Ćwiczenia polegają na dekompresji słów i motywatorów, a ich treść jest bliska uczniowskim zainteresowaniom, odwołując się do młodzieżowego slangu, geografii i szkolnych lektur. Po rozkodowaniu słów, uczniowie mogą być zachęcani do różnych aktywności: układania wyrazów w porządku alfabetycznym, tworzenia zdań, krzyżówek, zakodowywania słów o podobnej tematyce czy też oznaczania i liczenia samogłosek lub spółgłosek. Zachęca się także do pisania krótkich opowiadań z wykorzystaniem odkodowanych słów.
Publikacja ta, będąca wszechstronnym narzędziem w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych, niewątpliwie ułatwi zadania zarówno nauczycielom, jak i terapeutom pedagogicznym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zadania z zakresu kodowania i szyfrowania mogą stanowić doskonałe uzupełnienie zajęć korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych. Ponad 60 ćwiczeń skierowanych do uczniów klas IV-VIII oferuje angażujący sposób pracy nad rozwijaniem takich umiejętności jak funkcje percepcyjno-motoryczne, percepcja wzrokowa, spostrzegawczość, koordynacja wzrokowo-ruchowa, funkcje językowe oraz zdolność koncentracji. Materiały te można wykorzystać zarówno w domu, podczas zajęć w świetlicy, jak i w środowisku terapeutycznym.
Ćwiczenia polegają na dekompresji słów i motywatorów, a ich treść jest bliska uczniowskim zainteresowaniom, odwołując się do młodzieżowego slangu, geografii i szkolnych lektur. Po rozkodowaniu słów, uczniowie mogą być zachęcani do różnych aktywności: układania wyrazów w porządku alfabetycznym, tworzenia zdań, krzyżówek, zakodowywania słów o podobnej tematyce czy też oznaczania i liczenia samogłosek lub spółgłosek. Zachęca się także do pisania krótkich opowiadań z wykorzystaniem odkodowanych słów.
Publikacja ta, będąca wszechstronnym narzędziem w zajęciach korekcyjno-kompensacyjnych i rewalidacyjnych, niewątpliwie ułatwi zadania zarówno nauczycielom, jak i terapeutom pedagogicznym.
