Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Kochaj mnie lub zabij
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka Grahama Saundersa składa się z dwóch części. Pierwsza jest chronologicznym wprowadzeniem do poszczególnych sztuk Kane (Zbombardowani, Miłość Fedry, Oczyszczeni, Łaknąć, 4.48 Psychosis), w którym autor kładzie nacisk na najważniejsze strategie dramaturgiczne i tematy obecne w jej twórczości oraz umieszcza ją na tle przemian w teatrze brytyjskim lat dziewięćdziesiątych. Druga część to wybór rozmów przeprowadzonych z bliskimi współpracownikami dramatopisarki. Materiał ten nie został opatrzony żadnym komentarzem. W części drugiej znalazł się także przedruk eseju Edwarda Bonda Sarah Kane i teatr, opublikowanego po raz pierwszy tuż po śmierci pisarki, w którym autor docenia zarówno jej moralną uczciwość, jak i śmiałość eksperymentów teatralnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka Grahama Saundersa składa się z dwóch części. Pierwsza jest chronologicznym wprowadzeniem do poszczególnych sztuk Kane (Zbombardowani, Miłość Fedry, Oczyszczeni, Łaknąć, 4.48 Psychosis), w którym autor kładzie nacisk na najważniejsze strategie dramaturgiczne i tematy obecne w jej twórczości oraz umieszcza ją na tle przemian w teatrze brytyjskim lat dziewięćdziesiątych. Druga część to wybór rozmów przeprowadzonych z bliskimi współpracownikami dramatopisarki. Materiał ten nie został opatrzony żadnym komentarzem. W części drugiej znalazł się także przedruk eseju Edwarda Bonda Sarah Kane i teatr, opublikowanego po raz pierwszy tuż po śmierci pisarki, w którym autor docenia zarówno jej moralną uczciwość, jak i śmiałość eksperymentów teatralnych.