Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Informatyka. Klasa 3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka „Informatyka” dla klasy 3, dostępna również w formie aplikacji online, zapewnia najwyższy standard edukacji, jednocześnie spełniając założenia programu nauczania. Dzięki różnorodnym zadaniom i filmom instruktażowym uczniowie mogą opanować podstawowe programy komputerowe, takie jak Paint czy Word, co ułatwia rozwiązywanie różnorodnych problemów. Kreatywne myślenie jest rozwijane poprzez liczne gry, które jednocześnie promują pracę zespołową.
Dzięki temu podręcznikowi:
- Zwiększona jest spostrzegawczość, szybkość i refleks, co przyczynia się do samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą narzędzi komputerowych.
- Zrozumienie kluczowych zagadnień z dziedziny informatyki staje się łatwiejsze, a opanowanie obsługi podstawowych programów takich jak Word, Paint i PowerPoint możliwe dzięki przejrzystym instrukcjom krok po kroku, uzupełnionym licznymi zdjęciami i zrzutami ekranowymi.
- Nauka programowania jest prowadzona w formie zabawy — za pomocą gier, które intuicyjnie uczą kodowania, rozwijają logiczne myślenie oraz cierpliwość i zrozumienie związków przyczynowo-skutkowych.
- Umiejętność myślenia algorytmicznego jest rozwijana za pomocą programu Scratch.
- Aplikacja lub płyta, skorelowana z zeszytem ćwiczeń, ułatwia samodzielną naukę dzięki poleceniom odczytywanym przez lektora i różnorodnym formom feedbacku na każdym etapie gry czy realizowanego zadania.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka „Informatyka” dla klasy 3, dostępna również w formie aplikacji online, zapewnia najwyższy standard edukacji, jednocześnie spełniając założenia programu nauczania. Dzięki różnorodnym zadaniom i filmom instruktażowym uczniowie mogą opanować podstawowe programy komputerowe, takie jak Paint czy Word, co ułatwia rozwiązywanie różnorodnych problemów. Kreatywne myślenie jest rozwijane poprzez liczne gry, które jednocześnie promują pracę zespołową.
Dzięki temu podręcznikowi:
- Zwiększona jest spostrzegawczość, szybkość i refleks, co przyczynia się do samodzielnego rozwiązywania problemów za pomocą narzędzi komputerowych.
- Zrozumienie kluczowych zagadnień z dziedziny informatyki staje się łatwiejsze, a opanowanie obsługi podstawowych programów takich jak Word, Paint i PowerPoint możliwe dzięki przejrzystym instrukcjom krok po kroku, uzupełnionym licznymi zdjęciami i zrzutami ekranowymi.
- Nauka programowania jest prowadzona w formie zabawy — za pomocą gier, które intuicyjnie uczą kodowania, rozwijają logiczne myślenie oraz cierpliwość i zrozumienie związków przyczynowo-skutkowych.
- Umiejętność myślenia algorytmicznego jest rozwijana za pomocą programu Scratch.
- Aplikacja lub płyta, skorelowana z zeszytem ćwiczeń, ułatwia samodzielną naukę dzięki poleceniom odczytywanym przez lektora i różnorodnym formom feedbacku na każdym etapie gry czy realizowanego zadania.
