Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Gospodarka kreatywna i mechanizmy jej funkcjonowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka poświęcona jest zjawisku gospodarki kreatywnej, które polega na wykorzystaniu zasobów kulturowych w celach rozwoju ekonomicznego. Opracowanie to tworzy ramy koncepcyjne, które szczegółowo analizują funkcjonowanie tej formy gospodarki. Szczególną uwagę poświęcono aspektom przestrzennym, które wzbogacają tradycyjne podejścia ekonomiczne i kulturoznawcze, nadając im nowy wymiar. Autorzy podejmują próbę zbudowania solidnej teorii gospodarki kreatywnej, wskazując na jej systemowy charakter, który sięga poza znane granice sektora kreatywnego.
Książka zajmuje się również uporządkowaniem różnych pojęć i perspektyw teoretycznych związanych z tym tematem, z naciskiem na dualizm ekonomiczno-kulturowy charakterystyczny dla gospodarki kreatywnej. Wnikliwie analizuje specyfikę rynku dóbr kreatywnych, zwracając uwagę na ich wartość, a także warunki powstawania, dystrybucji i konsumpcji tych dóbr. Zaprezentowano tu również mechanizmy, które mogą służyć jako narzędzie do analizy gospodarki kreatywnej, uwzględniając cały "kreatywny ekosystem", w którym nie tylko firmy i branże, ale i miasta odgrywają kluczową rolę.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka poświęcona jest zjawisku gospodarki kreatywnej, które polega na wykorzystaniu zasobów kulturowych w celach rozwoju ekonomicznego. Opracowanie to tworzy ramy koncepcyjne, które szczegółowo analizują funkcjonowanie tej formy gospodarki. Szczególną uwagę poświęcono aspektom przestrzennym, które wzbogacają tradycyjne podejścia ekonomiczne i kulturoznawcze, nadając im nowy wymiar. Autorzy podejmują próbę zbudowania solidnej teorii gospodarki kreatywnej, wskazując na jej systemowy charakter, który sięga poza znane granice sektora kreatywnego.
Książka zajmuje się również uporządkowaniem różnych pojęć i perspektyw teoretycznych związanych z tym tematem, z naciskiem na dualizm ekonomiczno-kulturowy charakterystyczny dla gospodarki kreatywnej. Wnikliwie analizuje specyfikę rynku dóbr kreatywnych, zwracając uwagę na ich wartość, a także warunki powstawania, dystrybucji i konsumpcji tych dóbr. Zaprezentowano tu również mechanizmy, które mogą służyć jako narzędzie do analizy gospodarki kreatywnej, uwzględniając cały "kreatywny ekosystem", w którym nie tylko firmy i branże, ale i miasta odgrywają kluczową rolę.
